![]() |
|
| |||
| |||
| Ik speel online games en hebben gedaan voor een lange tijd, maar sinds gisteravond dit gebeurt Ik draai op mijn computer zag ik het liep traag Ik drukte ctrl-alt-del te brengen task manager om te zien wat er met alle middelen en gevonden 2 verborgen internet ontdekkingsreizigers lopen stil in de achtergrond (niet zichtbaar), beide met 48% van de cpu en de beide exact 50.355k geheugen ive geprobeerd sluiten ze alleen vinden ze opnieuw meteen ive lopen meerdere virusscanners en adware / Spybot gescand met behulp van veel verschillende instrumenten en ze vinden niets i cant cijfer een manier dit verleden, maar dit is het maken van mijn computer gek op zijn zachtst gezegd als een 1 kan helpen zou het appreceated |
|
| |||
| |||
| Zie dit bericht en legt de stammen om te beginnen met het verwijderen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Internet Explorer Permission Problem. | crazyforISA | Web Browsers & FTP Clients | 5 | 12 oktober 2009 16:48 |
| Internet explorer probleem? | simon c | Web Browsers & FTP Clients | 2 | 9 Jan 2009 06:31 |
| Probleem met explorer.exe | CodeFreakC | Windows besturingssystemen | 2 | 27 apr 2008 04:21 |
| Internet Explorer is een fout | Stepfole | Web Browsers & FTP Clients | 3 | 21 apr 2008 15:13 |
| Probleem met Internet Explorer en bepaalde websites | vcarina88x | Web Browsers & FTP Clients | 5 | 25 apr 2007 19:08 |
| Thread Tools | |
| |