mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

EXPLORER probleem

Reply

Thread Tools
Old 26 december 2007, 11:57
Nieuw Lid Fractie

Default EXPLORER probleem

Ik speel online games en hebben gedaan voor een lange tijd, maar sinds gisteravond dit gebeurt Ik draai op mijn computer zag ik het liep traag Ik drukte ctrl-alt-del te brengen task manager om te zien wat er met alle middelen en gevonden 2 verborgen internet ontdekkingsreizigers lopen stil in de achtergrond (niet zichtbaar), beide met 48% van de cpu en de beide exact 50.355k geheugen ive geprobeerd sluiten ze alleen vinden ze opnieuw meteen ive lopen meerdere virusscanners en adware / Spybot gescand met behulp van veel verschillende instrumenten en ze vinden niets i cant cijfer een manier dit verleden, maar dit is het maken van mijn computer gek op zijn zachtst gezegd als een 1 kan helpen zou het appreceated
Old 26 december 2007, 17:51
Moderator Groep

Default EXPLORER probleem

Zie dit bericht en legt de stammen om te beginnen met het verwijderen.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Internet Explorer Permission Problem. crazyforISA Web Browsers & FTP Clients 5 12 oktober 2009 16:48
Internet explorer probleem? simon c Web Browsers & FTP Clients 2 9 Jan 2009 06:31
Probleem met explorer.exe CodeFreakC Windows besturingssystemen 2 27 apr 2008 04:21
Internet Explorer is een fout Stepfole Web Browsers & FTP Clients 3 21 apr 2008 15:13
Probleem met Internet Explorer en bepaalde websites vcarina88x Web Browsers & FTP Clients 5 25 apr 2007 19:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.