mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

EXPLORER problem

Reply

Thread Tools
Old 26 Dec 2007, 11:57
New Member Group

Default EXPLORER problem

jeg spiller spill online og har gjort på lenge, men siden i går kveld dette hender jeg skrur på maskinen min jeg så det rant treg i trykket Ctrl-Alt-Del for å få opp oppgavebehandling å se hva som bruker alle de ressursene og fant 2 skjulte internett oppdagelsesreisende kjører stille i bakgrunnen (ikke synlig) begge med 48% av cpu og begge bruker akkurat 50.355k minne ive forsøkt å lukke dem bare for å finne de igjen med en gang ive kjøre flere virus skanner og adware / Spybot søker hjelp en rekke ulike verktøy og de finner ingenting i cant figure en vei forbi dette, men dette gjør meg computer gå gale for å si det mildt eventuell 1 kan hjelpe det ville være appreceated
Old 26 Dec 2007, 17:51
Moderator Group

Default EXPLORER problem

Se dette innlegget og sende loggene til å begynne fjerningen.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.