mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

EXPLORER problem

Reply

Thread Tools
Old 26 december 2007, 11:57
New Member Group

Default EXPLORER problem

Jag spelar spel på nätet och har gjort länge, men sedan i går kväll det händer jag sätter på min dator jag såg det var att köra långsamt tryckte jag ctrl-alt-del för att ta fram Aktivitetshanteraren för att se vad som var att använda alla de resurser och hittade 2 dolda internet explorers körs tyst i bakgrunden (inte visas) båda använder 48% av CPU och båda använder exakt 50.355k minne ive försökt täppa till dem bara för att upptäcka att dyka upp direkt ive köra flera virus skannar och adware / Spybot söker hjälp många olika verktyg och de hittar ingenting i cant siffra en väg förbi detta men det gör min dator go crazy minst sagt, om någon 1 kan hjälpa det vore appreceated
Old 26 december 2007, 17:51
Moderator-gruppen

Default EXPLORER problem

Se det här inlägget och skicka loggarna att starta borttagningen.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.