![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er ny på forummet og famlede mig igennem ........ Kan nogle fortælle mig hvordan jeg får min bærbare computer til at starte hurtigere. Jeg har nogle mini-ikoner omkring 12 i bunden af skærmen, at jeg kan slette, men kommer tilbage på opstart den langsommere. Jeg er klar over, de repræsenterer genveje. Eventuelle forslag bedes! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du nævnte før du har Norton.
Norton er kendt for at være en meget krævende antivirussoftware, og det anbefales at afinstallere det og bruge et alternativ. Også gå til den downloader afsnit ved at klikke downloads på navigationslinjen øverst på skærmen og hente Spybot, rense pc'en, genstarte og komme tilbage. Dave. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| ok, men jeg har prøvet forskellige ... software, der scanner fortælle dig, der er masser af probs så ønsker du at købe! Er Spybot som denne |
|
| |||
| |||
| Vi kun fortælle folk til at gøre ting, arbejde, Spybot er gratis og er den bedste spyware-remover til rådighed i dag. |
|
| |||
| |||
| Tak ..... Hvad ved du om ADWARE |
|
| |||
| |||
| Det er ikke et dårligt produkt, dels på linje efter Spybot. |
|
| |||
| |||
| tak vil prøve Spybot |
|
| |||
| |||
| Spybot ikke tilbyder en betalt version, så gud ved, hvor du bliver bedt om at købe deres produkt, de ikke sælger nogen produkter, de er gratis. De tilbyder en tutorial om hvordan du bruger deres software her> http://www.safer-networking.org/en/tutorial/index.html Prøv efter. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Det er umuligt, at de ikke tilbyder en betalt version. Følg tutorial. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvor hurtigt er RAID? | thingie2 | Drives & flytbare medier | 2 | 23 april 2008 15:20 |
| Behovet for hurtig harddisk til RAID | thingie2 | Drives & flytbare medier | 20 | 16 februar 2008 01:44 |
| Brug for meget hurtigt svar, overophedning! | Eltocliousus | General Hardware Chat | 8 | 20 januar 2008 10:17 |
| SLI og Fast Memory | TheDoc | CPU, bundkort og RAM | 3 | 25th Dec 2007 15:01 |
| Hurtig eller? | mcbee | Off Topic Discussion | 1 | 15. maj 2007 16:23 |
| Thread Tools | |
| |