![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen uusi foorumilla ja haparoivaa minun läpi ........ Voivatko jotkut kertoa minulle, miten saan kannettavan tietokoneen aloittaa nopeammin. Minulla on joitakin mini kuvakkeet noin 12 alareunassa näytön siitä, että voin poistaa mutta palata aloittaa hidastamiseen. Ymmärrän ne edustavat oikoteitä. Kaikki ehdotukset, please! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mainitsitte ennen sinulla on Norton.
Norton on tunnettu siitä, että hän on erittäin vaativa virustorjuntaohjelmistoa ja on suositeltavaa poistaa sen asennuksen ja käytön vaihtoehtona. Myös go-että lataus osioon napsauttamalla lataus on navigointipalkissa yläosassa näytön ja lataa spybot, puhdista PC, reboot ja tulla takaisin. Dave. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| ok, mutta olen yrittänyt eri ... ohjelmisto, joka indeksoi kertoa teille on kuormien probs sitten halua sinun ostaa! Onko spybot tältä |
|
| |||
| |||
| Meillä on vain käskeä ihmisiä tekemään asioita, jotka toimivat, spybot on ilmainen ja on paras vakoiluohjelmien poisto saatavilla tänään. |
|
| |||
| |||
| Kiitos ..... Mitä tiedät Adware |
|
| |||
| |||
| Se ei ole huono tuote, toinen linja jälkeen spybot. |
|
| |||
| |||
| kiitos yritän spybot |
|
| |||
| |||
| Spybot eivät tarjoa maksettu versio niin jumala tietää miten pyydetään ostaa tuotteen, ne eivät myy tuotteita ne ovat maksuttomia. Ne tarjoavat opetusohjelman käytöstä niiden ohjelmistot tästä> http://www.safer-networking.org/en/tutorial/index.html Kokeile seuraavan. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Se on mahdotonta, ne eivät tarjoa maksettu versio. Seuraa opetusohjelmassa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kuinka nopea raid? | thingie2 | Drives & Removable Media | 2 | 23. Huhtikuu 2008 15:20 |
| Tarvitsetko nopeasti kiintolevy RAIDia varten | thingie2 | Drives & Removable Media | 20 | 16th Feb 2008 01:44 |
| Tarvitsetko hyvin nopeasti vastaus, ylikuumenemisen! | Eltocliousus | Rautatavaran Chat | 8 | 20 Jan 2008 10:17 |
| SLI ja Fast Memory | TheDoc | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 25. Joulukuu 2007 15:01 |
| Nopea tai? | mcbee | Off Topic Discussion | 1 | 15. toukokuuta 2007 16:23 |
| Thread Tools | |
| |