![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben nieuw op het forum en tastende mijn weg door ........ Kan sommige mij vertellen hoe ik mijn laptop te krijgen om sneller te starten. Ik heb een aantal mini-pictogrammen ongeveer 12 aan de onderkant van het scherm dat ik kan verwijderen, maar komen terug op het opstarten vertragen. Ik besef dat zij vertegenwoordigen Short Cuts. Eventuele suggesties please! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U noemde voordat je Norton hebt.
Norton is goed bekend als een zeer veeleisende antivirus software en het wordt aanbevolen om het te verwijderen en een alternatief te gebruiken. Ook-naar de downloads sectie downloads door te klikken op de navigatiebalk aan de bovenkant van het scherm en download Spybot, schoon de pc opnieuw opstarten en kom terug. Dave. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| ok maar ik heb geprobeerd verschillende ... software die scant je vertellen er van alles te probs dan wil je kopen! is Spybot als dit |
|
| |||
| |||
| Wij zeggen alleen mensen doen dingen die werken, Spybot is gratis en is de beste spyware remover die vandaag beschikbaar zijn. |
|
| |||
| |||
| Dankzij ..... Wat weet je over ADWARE |
|
| |||
| |||
| Het is geen slecht product, tweede in de lijn na Spybot. |
|
| |||
| |||
| thanks zal proberen Spybot |
|
| |||
| |||
| Spybot bieden geen een betaalde versie dus God weet hoe u wordt gevraagd om hun product te kopen, ze verkopen producten die ze zijn gratis. Zij bieden een tutorial over hoe ze hun software te gebruiken hier> http://www.safer-networking.org/en/tutorial/index.html Probeer het volgende op. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Dat is onmogelijk, ze NIET bieden een betaalde versie. Volg de tutorial. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe snel is RAID? | thingie2 | Drives & Removable Media | 2 | 23 apr 2008 15:20 |
| Noodzaak snelle harddisk voor RAID | thingie2 | Drives & Removable Media | 20 | 16 feb 2008 01:44 |
| Moeten heel snel antwoord, oververhitting! | Eltocliousus | Algemeen Hardware Chat | 8 | 20 Jan 2008 10:17 |
| SLI en Fast Memory | TheDoc | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 25 dec 2007 15:01 |
| Snel of? | mcbee | Off Topic Discussie | 1 | 15 mei 2007 16:23 |
| Thread Tools | |
| |