mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Rask oppstart

Reply

Thread Tools
Old 27 mai 2007, 15:03
Medlem Group

Default Rask oppstart

Jeg er ny på forumet og fomling bare min måte gjennom ........ Kan noen fortelle meg hvordan jeg får min laptop å starte raskere. Jeg har noen mini ikoner rundt 12 i bunnen av skjermen at jeg kan slette men kommer tilbake på oppstart bremse ned. Jeg innser de representerer kort klip. Noen forslag please!
Old 27 mai 2007, 15:07
Administrator Group

Default Rask oppstart

Du nevnte før du har Norton.

Norton er kjent for å være en svært krevende antivirusprogram, og det er anbefalt å avinstallere det og bruke et alternativ.

Også gå til nedlastingene del ved å klikke nedlastinger på navigasjonsfeltet øverst på skjermen og laste ned Spybot, rense PC, reboot og kommer tilbake.

Dave.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 27 mai 2007, 15:09
Medlem Group

Default Rask oppstart

ok, men jeg har prøvd ulike ... programvare som skanner si det er masse probs så vil du skal kjøpe! Er Spybot sånn
Old 27 mai 2007, 15:11
Administrator Group

Default Rask oppstart

Vi bare fortelle folk om å gjøre ting som virker, Spybot er gratis og er den beste spyware Remover er tilgjengelig i dag.
Old 27 mai 2007, 15:12
Medlem Group

Default Rask oppstart

Takk ..... Hva vet du om Adware
Old 27 mai 2007, 15:15
Administrator Group

Default Rask oppstart

Sitat:
Originally Posted by ferrari1 View Post
Takk ..... Hva vet du om Adware
Det er ikke et dårlig produkt, andre på linjen etter Spybot.
Old 27 mai 2007, 15:21
Medlem Group

Default Rask oppstart

takk skal prøve Spybot
Old 27 mai 2007, 16:13
Administrator Group

Default Rask oppstart

Spybot tilbyr ikke en betalt versjon så gud vet hvor du blir bedt om å kjøpe deres produkt de ikke selger noen produkter de er gratis.

De tilbyr en tutorial om hvordan du skal bruke programmet her> http://www.safer-networking.org/en/tutorial/index.html

Prøv å følge det.
Old 27 mai 2007, 16:34
Medlem Group

Default Rask oppstart

Sitat:
Originally Posted by Dave Hybrid View Post
Spybot tilbyr ikke en betalt versjon så gud vet hvor du blir bedt om å kjøpe deres produkt de ikke selger noen produkter de er gratis.

De tilbyr en tutorial om hvordan du skal bruke programmet her> http://www.safer-networking.org/en/tutorial/index.html

Prøv å følge det.
Jeg plukket opp koblingen for å laste ned og installere ....... det skannede sa trengs andre version.I vil forsøke å kopiere og lime
Old 27 mai 2007, 16:39
Administrator Group

Default Rask oppstart

Det er umulig, de tilbyr ikke en betalt versjon.

Følg veiledningen.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hvor rask er RAID? thingie2 Drivere og flyttbare medier 2 23 april 2008 15:20
Trenger raske Harddrive for RAID thingie2 Drivere og flyttbare medier 20 16 februar 2008 01:44
Trenger raskt svar, overoppheting! Eltocliousus General Hardware Chat 8 20 januar 2008 10:17
SLI og Fast Memory TheDoc CPUer, Hovedkort & RAM 3 25 desember 2007 15:01
Fast eller? mcbee Av Emne Diskusjon 1 15 mai 2007 16:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.