![]() |
|
| |||
| |||
| Jag är ny på forumet och fumlande mig igenom ........ Kan någon berätta för mig hur jag får min bärbara dator att starta snabbare. Jag har några mini ikoner om 12 längst ner på skärmen att jag kan ta bort men kom tillbaka på starta saktar ner. Jag inser att de representerar genvägar. Några förslag tack! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du nämnde tidigare att du har Norton.
Norton är känt för att vara en mycket krävande antivirusprogram och det rekommenderas att avinstallera den och använda ett alternativ. Även gå till de nerladdningar avsnitt genom att klicka nerladdningar på navigeringsfältet högst upp på skärmen och ladda ner spybot, ren datorn, starta om och komma tillbaka. Dave. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| ok men jag har provat olika ... programvara som skannar säga det finns massor av probs sedan vill att du ska köpa! Är spybot så här |
|
| |||
| |||
| Vi kan bara be folk att göra saker som arbete, spybot är gratis och är det bästa spyware Remover finns på marknaden idag. |
|
| |||
| |||
| Tack ..... Vad vet du om Adware |
|
| |||
| |||
| Det är inte en dålig produkt, andra i rad efter spybot. |
|
| |||
| |||
| tack ska försöka spybot |
|
| |||
| |||
| Spybot inte erbjuda en version så Gud vet hur du har blivit ombedda att köpa deras produkter, inte sälja produkter som de är fria. De erbjuder en handledning om hur du kan använda programvara här> http://www.safer-networking.org/en/tutorial/index.html Prova efter. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Det är omöjligt, inte erbjuda en version. Följ anvisningarna. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur snabb är RAID? | thingie2 | Drives & Removable Media | 2 | 23 april 2008 15:20 |
| Behöver du snabbt Hårddisk för RAID | thingie2 | Drives & Removable Media | 20 | 16 februari 2008 01:44 |
| Behöver mycket snabbt svar, överhettning! | Eltocliousus | General Hardware Chat | 8 | 20 januari 2008 10:17 |
| SLI och Fast Memory | TheDoc | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 25 december 2007 15:01 |
| Fast eller? | mcbee | Off Topic Discussion | 1 | 15 maj 2007 16:23 |
| Thread Tools | |
| |