mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

Snabb start

Reply

Thread Tools
Old 27 maj 2007, 15:03
Ledamot Gruppen

Default Snabb start

Jag är ny på forumet och fumlande mig igenom ........ Kan någon berätta för mig hur jag får min bärbara dator att starta snabbare. Jag har några mini ikoner om 12 längst ner på skärmen att jag kan ta bort men kom tillbaka på starta saktar ner. Jag inser att de representerar genvägar. Några förslag tack!
Old 27 maj 2007, 15:07
Administrator Group

Default Snabb start

Du nämnde tidigare att du har Norton.

Norton är känt för att vara en mycket krävande antivirusprogram och det rekommenderas att avinstallera den och använda ett alternativ.

Även gå till de nerladdningar avsnitt genom att klicka nerladdningar på navigeringsfältet högst upp på skärmen och ladda ner spybot, ren datorn, starta om och komma tillbaka.

Dave.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 27 maj 2007, 15:09
Ledamot Gruppen

Default Snabb start

ok men jag har provat olika ... programvara som skannar säga det finns massor av probs sedan vill att du ska köpa! Är spybot så här
Old 27 maj 2007, 15:11
Administrator Group

Default Snabb start

Vi kan bara be folk att göra saker som arbete, spybot är gratis och är det bästa spyware Remover finns på marknaden idag.
Old 27 maj 2007, 15:12
Ledamot Gruppen

Default Snabb start

Tack ..... Vad vet du om Adware
Old 27 maj 2007, 15:15
Administrator Group

Default Snabb start

Citat:
Ursprungligen postat av ferrari1 View Post
Tack ..... Vad vet du om Adware
Det är inte en dålig produkt, andra i rad efter spybot.
Old 27 maj 2007, 15:21
Ledamot Gruppen

Default Snabb start

tack ska försöka spybot
Old 27 maj 2007, 16:13
Administrator Group

Default Snabb start

Spybot inte erbjuda en version så Gud vet hur du har blivit ombedda att köpa deras produkter, inte sälja produkter som de är fria.

De erbjuder en handledning om hur du kan använda programvara här> http://www.safer-networking.org/en/tutorial/index.html

Prova efter.
Old 27 maj 2007, 16:34
Ledamot Gruppen

Default Snabb start

Citat:
Ursprungligen postat av Dave Hybrid View Post
Spybot inte erbjuda en version så Gud vet hur du har blivit ombedda att köpa deras produkter, inte sälja produkter som de är fria.

De erbjuder en handledning om hur du kan använda programvara här> http://www.safer-networking.org/en/tutorial/index.html

Prova efter.
Jag plockade upp din länk för att hämta och installera ....... det skannade sade sedan behövs andra version.I kommer att försöka kopiera och klistra in
Old 27 maj 2007, 16:39
Administrator Group

Default Snabb start

Det är omöjligt, inte erbjuda en version.

Följ anvisningarna.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Hur snabb är RAID? thingie2 Drives & Removable Media 2 23 april 2008 15:20
Behöver du snabbt Hårddisk för RAID thingie2 Drives & Removable Media 20 16 februari 2008 01:44
Behöver mycket snabbt svar, överhettning! Eltocliousus General Hardware Chat 8 20 januari 2008 10:17
SLI och Fast Memory TheDoc Processorer, moderkort & RAM 3 25 december 2007 15:01
Fast eller? mcbee Off Topic Discussion 1 15 maj 2007 16:23
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.