менше справедливості

Magazine
Go Back   Комп'ютерні Сік > Комп'ютерні програми > Вірусів, програм-шпигунів І Безпеки

Register

Швидкий запуск

Reply

Різьба Інструменти
Old 27 травня 2007, 15:03
Член групи

Default Швидкий запуск

Я новачок у форумі і нащупувати дорогу через деякий ........ Можу сказати мені, як отримати мій ноутбук, щоб почати швидше. У мене є кілька міні близько 12 іконок у нижній частині екрана, які можна видалити, але повернутися на запуск сповільнюючи його. Я розумію, вони представляють коротких шляхів. Будь-які пропозиції, будь ласка!
Old 27 травня 2007, 15:07
Адміністратор групи

Default Швидкий запуск

Ви згадали, перш ніж ви Нортон.

Нортон добре відомо, за те, що дуже вимогливим антивірусне програмне забезпечення і рекомендується видалити його і використовувати альтернативу.

Крім того, Go-в розділі завантажень на завантаження, натиснувши на навігаційній панелі у верхній частині екрана і завантажити Spybot, чистий ПК, перезавантаження і повернутися назад.

Дейв.

Моя система: Hybr! D

Процесор (и):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Материнська плата:
HP NForce 560
ОЗУ:
2GB DDR2 PC2-5300
Графічна карта (и):
Nvidia 7150M Бортові Комплексна
Звукова карта:
5.1 Бортові Комплексна
Жорсткий диск (и):
250GB 5400RPM SATA300
Оптичний привід (и):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Діло / PSU:
Фондовий HP
Охолодження:
Фондовий HP
Мережі / Інтернет:
10/100 NIC / 10 Мб Віргінські Кабельні
Монітор (и):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Операційна система (и):
Windows 7 Ultimate 32bit
Old 27 травня 2007, 15:09
Член групи

Default Швидкий запуск

ОК, але я старався ... різним програмним забезпеченням, який сканує вам є навантажень Probs потім ви хочете купити! Чи Spybot, як це
Old 27 травня 2007, 15:11
Адміністратор групи

Default Швидкий запуск

Ми тільки розповісти людям робити речі, які працюють, Spybot є вільним і кращим Spyware Remover, доступних сьогодні.
Old 27 травня 2007, 15:12
Член групи

Default Швидкий запуск

Спасибо ..... Що ви знаєте про ADWARE