![]() |
|
| |||
| |||
| Hvad er din favorit anti virus den ene, du har brug for år, og hvorfor er det din favorit. minen tilfældigvis også avast kun requment var reqestrastion men fuldstændig gratis. meget lav resources.unlike nordpå den resouce hog. |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger AVG fri hasn't lad mig ned yrt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast for mig selv om jeg har kørt AVG.
| |||
| |||
| Jeg havde Norton Ulilities 2003 Aldrig haft nogen problemer med det, indtil det kom til at afinstallere det |
|
| |||
| |||
| bruge avg her, det er gratis og finder jobbet rimeligt godt. Jeg vil også gerne deres malware app, så jeg regnede kan som godt holde de to sammen. Og gerne wolfey og bm, startede med nordpå, indtil det lad 106k trojans i mit system i omkring 20 sekunder. Efter jeg fik at rod renses op, besluttede at gøre 2 ting: læse mere om malware, og dump nordpå. :) v |
|
| |||
| |||
| avest altid vil være den bedste. Jeg har brugt avg og avest cought en masse ting avg dident. så jeg tager det ikke en gerne nordpå. |
|
| |||
| |||
| Jeg havde AVG men jeg indset, at det dident stedet nogle vira og nogle gange er det henter virus sommetider, når de ikke I øjeblikket bruger NOD32 |
|
| |||
| |||
| Har AVG indstillet til at køre en fuld scanning hver nat. Også bruge AVG ant malware Adaware og Asquared, at jeg kører på skift, når jeg er på arbejde. brug Zone alarm og en hardware firewall. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast for mig.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avira anti-virus til mig, det bedste jeg har brugt hidtil, og jeg har prøvet de fleste