![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mikä on sinun suosikki anti-virus, joka sinulla on käytössä vuoden aikana ja miksi se on sinun suosikki. kaivoksen sattuu olemaan avast vain requment oli reqestrastion mutta täysin ilmaiseksi. hyvin alhainen resources.unlike pohjanpuoleinen että resouce hog. |
|
| |||
| |||
| Käytän AVG vapaa hasn't minulle pettymystä yrt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast minulle vaikka olen aikavälillä AVG.
| |||
| |||
| Minulla oli Norton Ulilities 2003 Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia sen kanssa, kunnes se tuli poistamalla se |
|
| |||
| |||
| käyttää avg täällä, se on ilmainen, eikä työpaikkoja suhteellisen hyvin. Pidän myös niiden haittaohjelmien app., joten keksin voi hyvin pitää kaksi yhdessä. Ja kuten wolfey ja bm, alkoi pohjanpuoleinen kunnes se antaa 106k troijalaisia Oman järjestelmän noin 20 sekuntia. Kun sain että sotku puhdistaa, päätti tehdä 2 asiaa: Lisätietoja haittaohjelmien ja dump pohjanpuoleinen. :) v |
|
| |||
| |||
| avest on aina paras. Olen käyttänyt avg ja avest cought paljon tavaraa avg dident. Joten ota se kukaan kuten pohjanpuoleinen. |
|
| |||
| |||
| Minulla oli AVG mutta olen ymmärtänyt, että sen dident paikalla joitakin viruksia ja joskus se vilkastu viruksia joskus, kun ne eivät ole Olen tällä hetkellä käytä NOD32 |
|
| |||
| |||
| Onko AVG asettaa suorittaa täysi tarkistus joka yö. Käyttää myös AVG ant haittaohjelmien Adaware ja Asquared että olen suorittaa vuorotellen, kun olen töissä. käyttää Zone Alarm ja laitteiston palomuuri. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast minulle.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avira anti-virus minulle, paras olen käyttänyt tähän asti ja olen yrittänyt kaikkein