![]() |
|
| |||
| |||
| wat is je favoriete anti virus heb je kunnen gebruiken voor het jaar en waarom is het uw favoriet. de mijne is toevallig avast alleen requment was de reqestrastion maar volledige gratis. zeer laag resources.unlike noorden de resouce varkensdarm. |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik AVG free hasn't let me down yrt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast voor mij, hoewel ik moet lopen AVG.
| |||
| |||
| Ik had Norton Ulilities 2003 Nooit geen problemen mee totdat hij kwam tot het verwijderen van het |
|
| |||
| |||
| gebruik Gem hier, het is gratis en is de baan redelijk goed. Ik heb ook net als hun malware app, dus ik dacht mei en houden de twee samen. En zoals wolfey en BM, begon met noorden tot het laten 106k trojans in mijn systeem in ongeveer 20 seconden. Nadat ik dat rommel opgeruimd, besloten om 2 dingen: meer informatie over malware en dump noorden. :) v |
|
| |||
| |||
| Avest zal altijd het beste. Ik heb gebruikt Gem en Avest cought veel spullen Gem dident. dus ik neem het niemand willen noorden. |
|
| |||
| |||
| Ik had AVG maar ik besefte dat het dident plek sommige virussen en soms pakt virussen soms als ze niet Ik gebruik momenteel NOD32 |
|
| |||
| |||
| AVG hebben ingesteld op het uitvoeren van een volledige scan elke avond. Ook gebruik maken van AVG mier malware Adaware en Asquared dat ik afwisselend als ik op het werk. gebruik zone alarm en een hardware-firewall. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast voor mij.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avira anti-virus voor mij, de beste die ik heb gebruikt tot nu toe en ik heb geprobeerd de meeste
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kaspersky Antivirus 2009, Eset NOD32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virus, spyware & Security | 2 | 3rd Dec 2008 13:54 |
| Kan een Help Me van antivirussoftware voor Mac | GREGLOVE | Virus, spyware & Security | 1 | 28 nov 2008 15:55 |
| NOD32 Antivirus | wyasser | Virus, spyware & Security | 2 | 25 okt 2008 10:10 |
| AntiVirus XP 2008! | ParsleyAigh | Virus, spyware & Security | 53 | 3e Sep 2008 16:28 |
| Beste antivirus | Vlad | Virus, spyware & Security | 29 | 10 okt 2007 12:47 |
| Thread Tools | |
| |