![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hva er din favoritt anti virus det du har bruk for år, og hvorfor er det din favoritt.
Gruva skulle avast bare requment var reqestrastion men fullstendig gratis. svært lav resources.unlike nord for resouce hog. |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg bruker AVG free
hasn't la meg ned yrt |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Avast for meg selv om jeg har kjørt AVG.
|
|||
|
|||
|
Jeg hadde Norton Ulilities 2003
Aldri hatt noen problemer med det før det kom til å avinstallere den |
|
|
|||
|
|||
|
bruker avg her, det er gratis og gjør jobben rimelig godt. Jeg liker deres malware programmet, så jeg skjønte mai og holder de to sammen.
Og liker wolfey og BM, startet med norton før den la 106k trojanere inn i systemet i omtrent 20 sekunder. Etter at jeg fikk det rotet ryddet opp, besluttet å gjøre 2 ting: lære mer om skadelige programmer, og dump nord. :) v |
|
|
|||
|
|||
|
aVest vil alltid være det beste. Jeg har brukt avg og aVest cought mange ting avg dident.
så jeg tar det ikke en like nord. |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg hadde AVG men jeg innså at det dident spot enkelte virus og noen ganger plukker opp virus noen ganger når de ikke
I øyeblikket bruker NOD32 |
|
|
|||
|
|||
|
Har AVG satt til å kjøre en full scan hver natt. Også bruke AVG maur malware Adaware og Asquared at jeg kjører vekselvis når jeg er på jobb. bruk Zone alarm og en hardware firewall.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Avast for meg.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Avira anti virus for meg, det beste jeg har brukt hittil, og jeg har prøvd det meste