![]() |
|
| |||
| |||
| vad är din favorit mot virus det du har användning för år, och varför är det din favorit. gruvan råkar vara avast endast requment var reqestrastion men fullständigt fri. mycket låg resources.unlike norr om resouce Gult. |
|
| |||
| |||
| Jag använder AVG gratis hasn't svikit mig yrt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast för mig även om jag har kört AVG.
| |||
| |||
| Jag hade Norton Ulilities 2003 Aldrig haft några problem med det tills det kom att avinstallera det |
|
| |||
| |||
| använda avg här, det är gratis och gör jobbet ganska bra. Jag tycker också om deras malware app, så jag tänkte är lika bra att hålla två tillsammans. Och som wolfey och bm, började med norr tills den låt 106k trojaner i datorn i ungefär 20 sekunder. Efter jag har att röra saneras, beslutat att göra 2 saker: lära sig mer om sabotageprogram och dumpa norr. :) v |
|
| |||
| |||
| aVest kommer alltid vara det bästa. Jag har använt avg och aVest cought en massa grejer avg dident. så jag tar det inte en liknande norr. |
|
| |||
| |||
| Jag hade AVG men jag insåg att det dident plats vissa virus och ibland plockar upp virus ibland när de inte Jag använder idag NOD32 |
|
| |||
| |||
| Har AVG inställd på att köra en fullständig genomsökning varje kväll. Också använda AVG Ant malware AdAware och Asquared att jag kör växelvis när jag är på jobbet. använda Zon alarm och en maskinvarubrandväggen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast för mig.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avira anti-virus för mig, den bästa jag använt hittills och jag har försökt de flesta
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kaspersky Antivirus 2009, Eset NOD32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 3 december 2008 13:54 |
| Kan någon hjälp mig om Antivirus För Mac | GREGLOVE | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 28 november 2008 15:55 |
| NOD32 Antivirus | wyasser | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 25 oktober 2008 10:10 |
| AntiVirus XP 2008! | ParsleyAigh | Virus, spionprogram och säkerhet | 53 | 3:e sep 2008 16:28 |
| Best Antivirus | Vlad | Virus, spionprogram och säkerhet | 29 | 10 oktober 2007 12:47 |
| Thread Tools | |
| |