![]() |
|
| |||
| |||
| Q + A, som brannmur å bruke? Windows Defender eller Avira Premium Security Suite brannmur. Jeg bare spør fordi jeg har hørt Avira brannmur er litt svak. Sorry about my stave og takk på forhånd for hjelp. Shaun |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Takk min venn for din tid og hjelp. Ja jeg vet at jeg kunne ha gått på skole oftere. |
|
| |||
| |||
| Vil du deaktivere eller avinstallere Avira brannmur hvis du bytter til Comodo. Akkurat som antivirusprogram bør du kun har kjørt en om gangen. Bruker to brannmurer på samme forbindelse kan forårsake problemer med tilkobling til Internett eller andre uventede atferden og mest sannsynlig treg PC-ytelse. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slette brannmur | spade | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 4 feb 2008 10:08 |
| Bt voayager 205 brannmur | crocit | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 28 januar 2008 15:50 |
| Best Firewall, pls hjelpe | Thunderer | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 24 nov 2007 09:20 |
| Trenger jeg en brannmur ... | Snake | General Software Chat | 10 | 13 mai 2007 09:24 |
| Firewall problemer? | bojak c | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 20 mars 2007 09:17 |
| Thread Tools | |
| |