mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Gratis Symantec Norton retssagen i 3 måneder

Reply

Thread Tools
Old 20 januar 2008, 11:02
Medlem Gruppen

Default Gratis Symantec Norton retssagen i 3 måneder

Hej friends.I håber u like dette forsøg fra Symantec-produkter (Norton Intenet Security 2008 og Norton Antivirus 2008)
Juridisk og gratis

Hvis u dont like it.This er Norton Removal Tools også.

Old 20 januar 2008, 11:20
Redaktør Gruppen

Selv om en berettiget tilbud, vi ikke tillader reklame for betalt produkter på dette site.

Old 20 januar 2008, 11:23
Medlem Gruppen

Ok.Sorry
Old 20 januar 2008, 11:27
Redaktør Gruppen

No worries, tak for den indsats.

Old 20 januar 2008, 12:06
Donor-Gruppen

Også, der ikke ønsker at lyde uvenlige, men de fleste her vil ikke anbefale Norton til andre end deres fjender, fordi det er bloatware og ressourcer vejen og ikke særlig god til, hvad det er designet til enten.
I min erfaring, at mange systemer har problemer, viser sig at være Norton beslægtede og på grund af dette vil jeg ikke anbefale det til nogen.

Velkommen til computeren Forums selv

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 20. januar 2008, 12:24
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af philthomas View Post
Også, der ikke ønsker at lyde uvenlige, men de fleste her vil ikke anbefale Norton til andre end deres fjender, fordi det er bloatware og ressourcer vejen og ikke særlig god til, hvad det er designet til enten.
I min erfaring, at mange systemer har problemer, viser sig at være Norton beslægtede og på grund af dette vil jeg ikke anbefale det til nogen.

Velkommen til computeren Forums selv
Meget sandt. På et tidspunkt (8-9 år siden?) Symantec besluttet, at private brugere nødvendige nok beskyttelse til et omfattende netværk af computere, der kører hele deres hjem. Det er simpelthen overkill, hvad produktet ikke til en enkelt computer. Jeg har set Hijackthis logs med op til 13 forskellige tjenester, der kører fra Symantec / Norton. Latterligt!

På en anden note, bruge, mens der er nogle gode Security Suites for hjem er de ofte alt for tunge på ressourcerne. Det er som regel et bedre valg at bruge en blanding af pålidelige letvægts gratis sikkerhedsprogrammer. Dette vil gøre at bruge en pc langt mere fornøjeligt.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvis min Windows prøveperiode udløber og jeg har ikke gemt mine filer vil jeg miste dem for evigt? Brian C Windows-operativsystemer 9 22. maj 2009 09:27
Den Pirate Bay Goes om Trial redden137 General Software Chat 44 30 april 2009 21:23
Computer været død i flere måneder, kan du hjælpe Tamarisk General Hardware Chat 1 29th May 2008 13:54
Gratis 6 måneder Avira Antivir Personal Edition Premium! Krlll Virus, Spyware & Sikkerhed 2 7 januar 2008 16:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.