![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej friends.I håber u like dette forsøg fra Symantec-produkter (Norton Intenet Security 2008 og Norton Antivirus 2008) Juridisk og gratis ![]() Hvis u dont like it.This er Norton Removal Tools også. |
|
| |||
| |||
| Selv om en berettiget tilbud, vi ikke tillader reklame for betalt produkter på dette site. |
|
| |||
| |||
| Ok.Sorry |
|
| |||
| |||
| No worries, tak for den indsats. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også, der ikke ønsker at lyde uvenlige, men de fleste her vil ikke anbefale Norton til andre end deres fjender, fordi det er bloatware og ressourcer vejen og ikke særlig god til, hvad det er designet til enten.
I min erfaring, at mange systemer har problemer, viser sig at være Norton beslægtede og på grund af dette vil jeg ikke anbefale det til nogen. Velkommen til computeren Forums selv Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Citat:
På en anden note, bruge, mens der er nogle gode Security Suites for hjem er de ofte alt for tunge på ressourcerne. Det er som regel et bedre valg at bruge en blanding af pålidelige letvægts gratis sikkerhedsprogrammer. Dette vil gøre at bruge en pc langt mere fornøjeligt. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvis min Windows prøveperiode udløber og jeg har ikke gemt mine filer vil jeg miste dem for evigt? | Brian C | Windows-operativsystemer | 9 | 22. maj 2009 09:27 |
| Den Pirate Bay Goes om Trial | redden137 | General Software Chat | 44 | 30 april 2009 21:23 |
| Computer været død i flere måneder, kan du hjælpe | Tamarisk | General Hardware Chat | 1 | 29th May 2008 13:54 |
| Gratis 6 måneder Avira Antivir Personal Edition Premium! | Krlll | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 7 januar 2008 16:24 |
| Thread Tools | |
| |