mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

Symantec Norton gratis proefabonnement voor 3 maanden

Reply

Thread Tools
Old 20 januari 2008, 11:02
Lid Fractie

Default Symantec Norton gratis proefabonnement voor 3 maanden

Hallo friends.I hope u als dit proces van producten van Symantec (Norton Intenet Security 2008 en Norton Antivirus 2008)
Juridische en gratis

If u dont like it.This is Norton Removal Tools ook.

Old 20 januari 2008, 11:20
Moderator Groep

Hoewel legitieme biedt, staan we niet toe reclame van de betaalde producten op deze site.

Old 20 januari 2008, 11:23
Lid Fractie

Ok.Sorry
Old 20 januari 2008, 11:27
Moderator Groep

Geen zorgen, bedankt voor de moeite.

Old 20 januari 2008, 12:06
Donor Groep

Ook niet wensen te klinken onvriendelijk, maar de meeste mensen hier niet zou Norton aanbevelen aan iemand anders dan hun vijanden, omdat het bloatware middelen en een varken en niet erg goed in wat het is ontworpen voor beide.
In mijn ervaring, veel systemen die problemen blijken te zijn gerelateerd Norton en omdat dit zou ik niet aanraden aan iedereen.

Welkom bij The Computer Forum hoewel

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 20 jan 2008, 12:24
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door philthomas View Post
Ook niet wensen te klinken onvriendelijk, maar de meeste mensen hier niet zou Norton aanbevelen aan iemand anders dan hun vijanden, omdat het bloatware middelen en een varken en niet erg goed in wat het is ontworpen voor beide.
In mijn ervaring, veel systemen die problemen blijken te zijn gerelateerd Norton en omdat dit zou ik niet aanraden aan iedereen.

Welkom bij The Computer Forum hoewel
Very true. Op een bepaald punt (8-9 jaar geleden?) Symantec besloten dat thuisgebruikers nodig voldoende bescherming voor een uitgebreid netwerk van computers die hun hele huis. Het is gewoon overkill wat het product doet om een enkele computer. Ik heb gezien HijackThis logs met maximaal 13 afzonderlijke diensten die loopt van Symantec / Norton. Belachelijk!

Op een andere nota, terwijl er een aantal goede Security Suites voor binnenlands gebruik ze zijn vaak te zwaar op de middelen. Het is meestal een betere keuze om een mix van betrouwbare lichtgewicht gratis beveiligingsprogramma's te gebruiken. Hierdoor zal maken gebruik van een computer veel leuker.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.