![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei friends.I håper u liker denne rettssaken fra Symantec-produkter (Norton Intenet Security 2008 og Norton Antivirus 2008) Juridisk og gratis ![]() Hvis u dont like it.This er Norton Removal Tools også. |
|
| |||
| |||
| Selv legitimt tilbud, tillater vi ikke annonsering av betalte produkter på dette nettstedet. |
|
| |||
| |||
| Ok.Sorry |
|
| |||
| |||
| Ingen grunn til bekymring, takk for innsatsen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også ønsker ikke å høres uvennlige, men de fleste her ikke ville anbefale Norton til andre enn sine fiender, fordi det er bloatware og ressurser gris og ikke særlig flink til det den er designet for heller.
I min erfaring, mange systemer som har problemer, vise seg å være Norton slekt og på grunn av dette ville jeg ikke anbefale det til noen. Velkommen til datamaskinen Forums skjønt Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
På et annet merke, mens det er noen gode Security Suites for hjemmebruk er de ofte for tunge på ressurser. Det er vanligvis et bedre valg for å bruke en blanding av pålitelige lette gratis sikkerhetsprogrammer. Dette vil gjøre ved hjelp av en PC mye morsommere. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvis Windows prøveperioden utløper og jeg har ikke lagres filene mine vil jeg mister dem permanent? | Brian C | Windows-operativsystemer | 9 | 22 mai 2009 09:27 |
| The Pirate Bay goes on Trial | redden137 | General Software Chat | 44 | 30 april 2009 21:23 |
| Computer vært død i månedsvis, kan du hjelpe | Tamarisk | General Hardware Chat | 1 | 29 juni 2008 13:54 |
| Gratis 6 Måneder Avira Antivir Personal Edition Premium! | Krlll | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 7 januar 2008 16:24 |
| Thread Tools | |
| |