mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

Gratis symantec norr rättegång i 3 månader

Reply

Thread Tools
Old 20 januari 2008, 11:02
Ledamot Gruppen

Default Gratis symantec norr rättegång i 3 månader

Hello friends.I hoppas u like denna process från Symantecs produkter (Norton Intenet Security 2008 och Norton Antivirus 2008)
Juridisk och gratis

If u dont like it.This är Norton borttagningsverktygen också.

Old 20 januari 2008, 11:20
Moderator-gruppen

Berättigade erbjudanden, tillåter vi inte reklam för erlagts på denna webbplats.

Old 20 januari 2008, 11:23
Ledamot Gruppen

Ok.Sorry
Old 20 januari 2008, 11:27
Moderator-gruppen

Inga problem, tack för besväret.

Old 20 januari 2008, 12:06
Givargruppen

Också, som inte önskar ljud ovänlig, men de flesta här skulle inte rekommendera Norton till någon annan än deras fiender, eftersom det är bloatware och resurser galt och inte särskilt bra på vad det är utformat för någon.
Enligt min erfarenhet, många system som har problem, visar sig vara Norton närstående och på grund av detta skulle jag inte rekommendera det till alla.

Välkommen till datorn Forums dock

Mitt System: Hem Bygg

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moderkort:
Asus m2v Rev 1.
RAM Minne:
4GB (3.25gb synligt)
Grafikkort (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Ljudkort:
5.1 Reatek ombord
Hårddisk (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk enhet (er):
Pioneer 110 x 2
Mål / PSU:
Lager / 550w Silent
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Cable
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 20 januari 2008, 12:24
Moderator-gruppen

Citat:
Ursprungligen postat av philthomas View Post
Också, som inte önskar ljud ovänlig, men de flesta här skulle inte rekommendera Norton till någon annan än deras fiender, eftersom det är bloatware och resurser galt och inte särskilt bra på vad det är utformat för någon.
Enligt min erfarenhet, många system som har problem, visar sig vara Norton närstående och på grund av detta skulle jag inte rekommendera det till alla.

Välkommen till datorn Forums dock
Sant. Vid något tillfälle (8-9 år sedan?) Symantec beslutat att hemanvändare behövs tillräckligt skydd för ett stort nätverk av datorer som kör överallt i hemmet. Det är overkill helt enkelt vad produkten gör att en enda dator. Jag har sett IT-diskussioner med upp till 13 separata tjänster som sträcker sig från Symantec / Norton. Löjligt!

På en annan not, medan det finns några bra Security Suites för fri konsumtion de ofta alltför tungt på resurserna. Det är vanligtvis ett bättre val att använda en blandning av tillförlitlig lätta gratis säkerhetsprogram. Du gör med en PC mycket mer underhållande.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.