mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Reply

Thread Tools
Old 3. juni 2009, 17:36
Ny Medlem Gruppen

Over de sidste par dage, når jeg foretager en søgning på Google, eller Alta Vista søgningen går som forventet, men når jeg klikker på linket, det bliver omdirigeret til en anden lokalitet. Jeg kan klikke tilbage til den oprindelige søgning og klikke på linket igen, og det vil normalt tage mig til det websted, jeg forsøgte at komme for i første omgang. Men i dag, og samtidig forsøger at komme til Mozilla's websted for at se, hvis de havde en kur, det tog fire prøver. De er ikke alle de samme steder, men de er alle salg eller oplysninger lokaliteter af en type eller en anden.

Alle har en idé, hvordan man kan slippe af med denne irriterende problem. Endnu bedre, har du en adresse hvor jeg kan sende et brev bombe for bygherren? Just kidding, men det er lidt irriterende. Jeg har brugt AVG til at scanne mit system, og det fandt ikke noget. Jeg har også brugt HP's bærbare systemscanning (den inficerede computer er en HP Laptop), men som forventet det fandt ingen problemer.
Old 3. juni 2009, 19:43
Redaktør Gruppen

Start her http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/

Post 3 logs når komplet.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.