mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

Getting Omleidingen Zoeken met Google

Reply

Thread Tools
Old 3 jun 2009, 17:36
Nieuw Lid Fractie

Default Getting Omleidingen Zoeken met Google

In de afgelopen paar dagen, wanneer ik een zoekopdracht in Google, Alta Vista of het zoeken gaat zoals verwacht, maar toen ik op de link klikt, dan wordt direct doorverwezen naar een andere site. Ik kan klik terug naar de oorspronkelijke zoekopdracht en klik op de link toe en het zal me meestal op de site was ik proberen om ook in de eerste plaats. Vandaag echter, while trying to get to Mozilla's site om te zien of ze hadden een remedie, het duurde vier probeert. Ze zijn niet allemaal dezelfde plaatsen, maar ze zijn alle verkopen of informatie plaatsen van een type of een ander.

Iedereen heeft een idee hoe af te raken van dit irritante probleem. Beter nog, heb je een adres waar ik kan een brief sturen bom aan de ontwikkelaar? Grapje, maar dit is een beetje irritant. Ik heb AVG gebruikt voor het scannen van mijn systeem en dat zij niet vinden niets. Ik ben het ook gebruikt HP laptop systeem scan (de geïnfecteerde computer is een HP laptop), maar zoals verwacht hij geen problemen.
Old 3 jun 2009, 19:43
Moderator Groep

Default Getting Omleidingen Zoeken met Google

Start hier http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/

Na de 3 logs wanneer voltooid.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
WAAROM Cant I Get Google - en wat is Search.iMesh?? ! PFMarconi Virus, spyware & Security 25 13 september 2009 18:05
Search Engine Omleidingen op advertenties, USB Kabel Oorzaak CPU Shutdown, virus Waarschuwing Popups Jacko2983 Virus, spyware & Security 25 18 aug 2009 18:16
Een nieuwe versie van de Google Search? evilfantasy Web Design, Hosting & SEO 4 16 augustus 2009 08:32
Firefox Omleidingen naar Bogus Site bij gebruik van de Google Search UncleSlam Virus, spyware & Security 27 12 mrt 2009 14:45
Google - Best Search Engine Ever! Wizard Web Design, Hosting & SEO 14 2nd Oct 2006 17:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.