mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Komme Redirects med Google Search

Reply

Thread Tools
Old 3 juni 2009, 17:36
New Member Group

Default Komme Redirects med Google Search

Over de siste dagene, når jeg gjør et søk i Google eller Alta Vista søket går som forventet, men når jeg klikker på lenken, det blir viderekoblet til et annet område. Jeg kan klikke tilbake til den opprinnelige søk og klikk på linken igjen, og det vil vanligvis ta meg til området ble jeg prøver å få også i utgangspunktet. I dag, men samtidig prøver å få til Mozillas nettsted for å se om de hadde en kur, tok det fire prøver. De er ikke alle de samme områder, men de er alle salg eller informasjon nettsteder av én eller annen form.

Alle som har en idé å bli kvitt denne irriterende problem. Bedre ennå, har du en adresse hvor jeg kan sende et brev bombe til utviklene? Bare tullet, men det er litt irriterende. Jeg har brukt AVG å skanne systemet og fant ikke noe. Jeg brukte også HPs bærbare systemskanning (den infiserte datamaskinen er en HP bærbar PC), men som forventet den fant ingen problemer.
Old 3 juni 2009, 19:43
Moderator Group

Default Komme Redirects med Google Search

Start her http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/

Post 3 loggene når fullført.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
HVORFOR Cant I Get Google - og hva er Search.iMesh? ! PFMarconi Virus, spionprogrammer og sikkerhet 25 13 september 2009 18:05
Søkemotormarkedsføring Redirects til Annonser, USB-kabel Årsak CPU avslutningsproblemer, virus Advarsel Popups Jacko2983 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 25 18 august 2009 18:16
En ny versjon av Google Search? evilfantasy Web Design, hosting & SEO 4 16 august 2009 08:32
Firefox Redirects til falsk webside når du bruker Google Search UncleSlam Virus, spionprogrammer og sikkerhet 27 12 mars 2009 14:45
Google - beste søkemotor Ever! Veiviser Web Design, hosting & SEO 14 2 oktober 2006 17:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.