mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

Få Omdirigeringar med Google Search

Reply

Thread Tools
Old 3 juni 2009, 17:36
New Member Group

Default Få Omdirigeringar med Google Search

Under de senaste dagarna när jag gör en sökning på Google eller Alta Vista sökningen går som förväntat, men när jag klickar på länken, det blir omdirigerad till en annan webbplats. Jag kan klicka tillbaka till den ursprungliga sökning och klicka på länken igen och det kommer oftast ta mig till den webbplats som jag försökte få för i första hand. Men i dag när de försöker att komma till Mozillas webbplats för att se om de hade ett botemedel, det tog fyra försök. De är inte alla samma platser men de är all försäljning eller webbplatser för en typ eller en annan.

Alla har en idé hur man kan bli av med detta irriterande problem. Ännu bättre, har du en adress där jag kan skicka en brevbomb till exploatörerna? Jag bara skämtar, men det är lite irriterande. Jag har använt AVG att skanna datorn och den inte hittar något. Jag har också använt HP: s bärbara datorn (den smittade datorn är en HP bärbar dator), men som väntat det hittade inga problem.
Old 3 juni 2009, 19:43
Moderator-gruppen

Default Få Omdirigeringar med Google Search

Börja här http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/

Post den 3 stockar när klar.

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
VARFÖR Cant jag Google - och vad är Search.iMesh?? ! PFMarconi Virus, spionprogram och säkerhet 25 13 September 2009 18:05
Sökmotor Omdirigering till annonser, USB-kabel orsakar CPU Shutdown, virus Varning Popup-fönster Jacko2983 Virus, spionprogram och säkerhet 25 18 august 2009 18:16
En ny version av Google-sökning? evilfantasy Web Design, Hosting & SEO 4 16 august 2009 08:32
Firefox Omdirigering till falskt Site när du använder Google Search UncleSlam Virus, spionprogram och säkerhet 27 12 mars 2009 14:45
Google - bästa sökmotor Någonsin! Guiden Web Design, Hosting & SEO 14 2 oktober 2006 17:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.