![]() |
|
| |||
| |||
| Da der er klaget over både AVG og avast jeg besluttede mig for at spore nogle andre pålidelige gratis AV's og liste dem her. Husk at kun køre ONE AV!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| God liste.
| |||
| |||
| AVG update gav mig passer. Ville ikke installere. Så vi er nu vildt splittet omkring her mellem anbefale enten AVG og avast. ![]() Så længe de både holde beskytte derefter Thats hvilket spørgsmål. |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Lad os ikke åbnes, der kan af orme igen skønt!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg skal være den eneste runde her, at aldrig haft problemer med at installere AVG 8 og Jeg kører Vista Ultimate .... at være et første til Vista
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har Spybot og både det og AVG 8 er lykkelige sammen.
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Oh, that's pretty crap, jeg netop antages folk med Spybot emne fik en besked. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil teste din teori Dave og tilføje Spybot nu, det samme som du gjorde ..... I'll post tilbage med resultater. |
|
| |||
| |||
| Jep ...... Spybot arbejder fint for mig, så har alle de følgende leger pænt med hinanden: AVG8 SpywareBlaster SuperAntiSpyware Spybot Installeret i nævnte rækkefølge på Vista |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Panda Antivirus .... godt eller skidt??? | caselles206 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 12 august 2009 13:33 |
| God GRATIS Antivirus for Enterprise Server 2003? | lauz006 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 8 juni 2009 09:29 |
| Kaspersky Antivirus 2009, Eset Nod32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 3 december 2008 13:54 |
| God Free HTML / Web Creation Software? | newskin0318 | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 30 oktober 2007 08:01 |
| Best Free Antivirus Software Download | vulcan_m | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 21. mar 2007 09:45 |
| Thread Tools | |
| |