![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Koska on olemassa valituksia sekä AVG ja Avast päätin seurata joitakin muita luotettavia vapaa AV: n ja luettelo niistä täällä. Muista Vain yksi AV!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyvä lista.
| |||
| |||
| AVG päivitys antoi minulle sopii. Eikö asentaa. Joten nyt villisti jakaa täällä välillä suositellut joko AVG ja Avast. ![]() Niin kauan kuin molemmat pitää suojella sitten thats mitä asioita. |
|
| |||
| |||
| Quote:
![]() Let's ole auki, että voi matoja uudelleen vaikka!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on vain yksi kierros, että ei ole koskaan ollut ongelmia asennettaessa AVG 8 ja olen käynnissä Vista Ultimate .... , joka on ensimmäinen laatuaan Vista
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen spybot ja molemmat, ja AVG 8 ovat onnellisia yhdessä.
| |||
| |||
| Quote:
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Voi, se on ihan paska, olen vain olettaa, että ihmiset, joilla on spybot kysymys sai viestin. |
|
| |||
| |||
| I'll testata teoriassa Dave ja lisätä Spybot nyt sama kuin teit ..... I'll post takaisin tuloksia. |
|
| |||
| |||
| Yep ...... Spybot työpäivän sakko minuakin niin se on kaikki seuraavat soi hienosti toistensa kanssa: AVG8 SpywareBlaster SuperAntiSpyware Spybot Asennettu tässä järjestyksessä on Vista |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Panda Antivirus .... hyviä tai huonoja??? | caselles206 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 12th Aug 2009 13:33 |
| Hyvä VAPAA Antivirus Enterprise Server 2003? | lauz006 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 8. Jun 2009 09:29 |
| Kaspersky Antivirus 2009, ESET NOD32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 3. joulukuu 2008 13:54 |
| Hyvä Free HTML / Web Creation Software? | newskin0318 | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 30. lokakuu 2007 08:01 |
| Best Free Antivirus Software Lataa | vulcan_m | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 21. Maaliskuu 2007 09:45 |
| Thread Tools | |
| |