![]() |
|
| |||
| |||
| Omdat er klachten over zowel AVG en Avast heb ik besloten op te sporen een andere betrouwbare gratis AV's en lijst ze hier. Vergeet niet om slechts een AV!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goede lijst.
| |||
| |||
| De AVG-update gaf me past. Zou het niet installeren. Dus we zijn nu wilde splitsen hier tussen aanbevelen ofwel AVG en Avast. ![]() Zolang ze beide houden beschermen dan thats wat zaken. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
![]() Laten we niet open kunnen van wormen weer wel!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik moet het alleen een ronde dat hier nog nooit problemen bij de installatie van AVG 8 en ik ben draait Vista Ultimate .... dat is een primeur voor Vista
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb Spybot en beide dat en AVG 8 zijn gelukkig samen.
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Oh, dat is nogal onzin, ik verondersteld de mensen met de Spybot kwestie kreeg een bericht. |
|
| |||
| |||
| I'll test uw theorie Dave en voeg Spybot nu hetzelfde als je gedaan hebt ..... I'll post terug met de resultaten. |
|
| |||
| |||
| Yep ...... Spybot werkt prima voor mij ook Dus dat alle van de volgende spelen lekker met elkaar: AVG8 SpywareBlaster SuperAntiSpyware SpyBot Geïnstalleerd in deze volgorde op Vista |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Panda Antivirus .... goed of slecht?? | caselles206 | Virus, spyware & Security | 2 | 12 aug 2009 13:33 |
| Goede gratis antivirus voor Enterprise Server 2003? | lauz006 | Virus, spyware & Security | 3 | De 8 juni 2009 09:29 |
| Kaspersky Antivirus 2009, Eset NOD32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virus, spyware & Security | 2 | 3rd Dec 2008 13:54 |
| Goede Gratis HTML / Web Software? | newskin0318 | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 30 okt 2007 08:01 |
| Beste Gratis Antivirus Software Download | vulcan_m | Virus, spyware & Security | 3 | 21 mrt 2007 09:45 |
| Thread Tools | |
| |