![]() |
|
| |||
| |||
| Siden det er klager både AVG og avast jeg bestemte meg for å spore opp noen andre pålitelige gratis AV og føre dem opp her. Husk å bare kjøre én AV!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bra liste.
| |||
| |||
| AVG oppdateringen ga meg passer. Ville ikke installere. Så vi er nå vill split her mellom anbefale enten AVG og avast. ![]() Så lenge de begge holde beskytte deretter dvs det som teller. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
![]() La oss ikke åpne som av ormer igjen though!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg må være den eneste runden her aldri hatt problemer med å installere AVG 8 og Jeg kjører Vista Ultimate .... som må være en første for Vista
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har Spybot og både dette og AVG 8 er lykkelige sammen.
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Å, det er ganske dritt, jeg bare antok at folk med Spybot problemet fikk en melding. |
|
| |||
| |||
| Jeg skal teste teorien Dave og legge Spybot nå, det samme som du gjorde ..... Jeg vil legge tilbake med resultater. |
|
| |||
| |||
| Ja ...... Spybot fungerer greit for meg også, slik at alt av følgende spiller pent med hverandre: AVG8 SpywareBlaster SuperAntiSpyware Spybot Installert i den rekkefølgen på Vista |