![]() |
|
| |||
| |||
| Eftersom det finns klagomål på både AVG och Avast Jag bestämde mig för att spåra upp någon annan tillförlitlig fria AV och lista dem här. Kom ihåg att bara köra en AV!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bra lista.
| |||
| |||
| AVG uppdateringen gav mig passar. Kan inte installera. Så vi är nu vilt delas här mellan rekommendera antingen AVG och Avast. ![]() Så länge de båda hålla skydda sedan thats vilka frågor. |
|
| |||
| |||
| Citat:
![]() Låt oss inte öppna denna burk maskar igen dock!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag måste vara den enda runt här som aldrig haft problem att installera AVG 8 och jag kör Vista Ultimate .... det måste vara en första för Vista
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har Spybot och både det och AVG 8 är lyckliga tillsammans.
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Åh, det är ganska skit, jag bara utgå från de människor med spybot frågan fick ett meddelande. |
|
| |||
| |||
| Jag ska testa din teori Dave och lägga Spybot nu, samma som ni gjorde ..... Jag ska skicka tillbaka med resultat. |
|
| |||
| |||
| Japp ...... Spybot fungerar bra för mig också så det är alla följande leker snällt med varandra: AVG8 SpywareBlaster SUPERAntiSpyware Spybot Installerad i nämnd ordning på Vista |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Panda Antivirus .... bra eller dåligt??? | caselles206 | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 12 august 2009 13:33 |
| Bra Gratis Antivirus for Enterprise Server 2003? | lauz006 | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 8 juni 2009 09:29 |
| Kaspersky Antivirus 2009, Eset NOD32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 3 december 2008 13:54 |
| Bra Gratis HTML / Web Creation Software? | newskin0318 | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 30 oktober 2007 08:01 |
| Bästa Gratis Antivirus Software Ladda ner | vulcan_m | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 21 mars 2007 09:45 |
| Thread Tools | |
| |