vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Ohje jälleen evilfantasy! avast löytyi troijalainen!

Reply

Thread Tools
Old 1 lokakuu 2007, 16:32
Rahoittajien ryhmän

Default Ohje jälleen evilfantasy! avast löytyi troijalainen!

Hei taas, kun kaikki ongelmia Smitfraud, imuroin avast 4.0 anti-virus, ja se on huolestunut minua ottaa 2 troijanhevosia!

yksi tämän kansion

C: \ System Volume Information \ _restore (202550A8-7A33-4BCA-9586-051D24DDBF8F) \ rp2 \ A0000119.dll

ja toinen tässä

C: \ qoovox \ C \ Windows \ msmdev.dll.vir
Old 1 lokakuu 2007, 16:40
Moderator Group

Ei hätää.

Siirry C: \ qoovox \ C \ Windows \ msmdev.dll.vir ja poistaa koko kansion.
Tämä on backups alkaen Combofix. Sorry, olisi pitänyt poistat että kun olimme tehneet.

================

C: \ System Volume Information \ _restore (202550A8-7A33-4BCA-9586-051D24DDBF8F) \ rp2 \ A0000119.dll

Tämä on järjestelmä palauttaa tiedostoja. Voimme päästä eroon tämän toggling System Restore.

Järjestelmän palauttaminen
1: Klikkaa hiiren oikealla Oma tietokone-kuvaketta työpöydällä ja valitse Ominaisuudet.
2: Valitse Järjestelmän palauttaminen-välilehti.
3: Valitse kyseinen ruutu, jossa lukee "Poista järjestelmän palauttaminen käytöstä kaikissa asemissa". Valitse OK.
4: Valitse Kyllä, kun sinua kehotetaan käynnistämään tietokone uudelleen
5: Jos haluat uudelleen käyttöön järjestelmän palauttaminen, tee vaiheet 1-3, mutta vaihe 3, poista Poista järjestelmän palauttaminen käytöstä-valintaruutu.

Muista uudelleen käyttöön järjestelmän palauttaminen (vaihe 5), kun olet valmis.
===============

Haluaisin tietää, onko olemassa mitään ongelmia.

Old 1 lokakuu 2007, 16:42
Moderator Group

Poista C: \ qoovox <koko kansio.

Old 1 lokakuu 2007, 16:49
Rahoittajien ryhmän

Ohh kunnossa, olin huolissani vanhan virus tuli takaisin!

Joka tapauksessa olen poistanut kansioon, mutta kun i napsauttanut Poista järjestelmän palauttaminen käytöstä kaikissa asemissa ".
Se ei pyydä minua uudelleen Oma tietokone. se vain sanoi tämän
"olet valinnut sammuttaa järjestelmän palauttaminen. Jos kaikki olemassa olevat kohdat on poistettu .. Haluatko vaihteessa järjestelmän palauttaminen?
Old 1 lokakuu 2007, 16:53
Moderator Group

Kyllä, sinun olisi sitten kehotteen uudelleen käynnistettäessä. Jos ei sitten uudelleen käynnistää manuaalisesti.
Käänny järjestelmän palauttaminen takaisin.

Old 1 lokakuu 2007, 16:56
Rahoittajien ryhmän

Ai okei, huonosti uudelleenkäynnistä sitten .. toinen asia, avast jätti kaksi "troijalaisia" on virus rinnassa ohjelma-minun pitäisi poistaa niitä sieltä?
Old 1 lokakuu 2007, 17:00
Moderator Group

Ehdottomasti. He tekevät ei ole hyvä olla.

Muista tyhjentää roskakoriin. CCleaner ei olisi huono ajatus suorittaa myös.

Old 1 lokakuu 2007, 17:10
Rahoittajien ryhmän

-Poistetut tiedostot avast rinnassa
poistamattomia C: \ qoovox kansio
-tyhjennetään kierrätys bin
ja olen siitä reboot ~ ~
Ill ennen ccleaner ja avast-ja ilmoitamme sinulle, mikäli se havaitsee mitään (thats todennäköisesti tule kestää hetken)

THXXX AGAIN! ja valitettavasti vaivautua ya!
Old 1 lokakuu 2007, 17:19
Moderator Group

Ole mitään vaivaa.

Kaiken pitäisi olla OK.

Haluan tietää.

Old 2 lokakuu 2007, 08:00
Rahoittajien ryhmän

Gooood aamulla! Menin nukkumaan ja lähti Avast aikavälillä, ja aamulla (nyt) i got a ikkunat viesti sanomalla ikkunat laite aikakatkaisu-lajiin I / O-toiminnan device/Harddisk2/DR8 ei saatu ennen-out ..

thats luultavasti koska minun tietokone meni lepotilaan ja avast ei ole päättynyt skannaus?

Otan skannaamista uudelleen!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Trojan Horse & Worm? ct122592 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 2 27th Apr 2009 21:52
Troijan hevonen iana Virusten, vakoiluohjelmien & Security 11 29. toukokuuta 2008 00:40
Trojan Horse; Help! Phil1706 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 4 17th Mar 2008 08:39
AVG raportointi Troijan hevonen BHO.CVX - Apua kiitos chrisleech11 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 24 20. Joulukuu 2007 11:17
Trojan Horse ja AVG chuckeruk Virusten, vakoiluohjelmien & Security 8 2nd Jul 2007 10:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.