![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei igjen, etter at alle problemer med Smitfraud, jeg lastet ned avast 4.0 anti virus, og det skremt meg for å ha 2 trojanske hester! ![]() en i denne mappen C: \ System Volume Information \ _Restore (202550A8-7A33-4BCA-9586-051D24DDBF8F) \ RP2 \ A0000119.dll og den andre i dette C: \ qoovox \ C \ Windows \ msmdev.dll.vir |
|
| |||
| |||
| Ingen fare. Gå til C: \ qoovox \ C \ Windows \ msmdev.dll.vir og sletter hele mappen. Det er den sikkerhetskopier fra Combofix. Beklager, skulle fått deg slette det når vi var ferdig. ================ C: \ System Volume Information \ _Restore (202550A8-7A33-4BCA-9586-051D24DDBF8F) \ RP2 \ A0000119.dll Dette er din systemgjenopprettingspunkt filer. Vi kan bli kvitt dette ved toggling Systemgjenoppretting. Systemgjenoppretting 1: Høyreklikk på ikonet Min datamaskin på skrivebordet og velg Egenskaper. 2: Klikk på systemgjenopprettingspunkt kategorien. 3: Kryss av i boksen som heter "Slå av Systemgjenoppretting på alle stasjoner". Klikk OK. 4: Klikk Ja når du blir bedt om å starte datamaskinen på nytt 5: Hvis du vil aktivere Systemgjenoppretting, følger du trinn 1-3, men i trinn 3, fjerner du Deaktiver Systemgjenoppretting boksen. Sørg for å reaktivere Systemgjenoppretting (trinn 5) når du er ferdig. =============== Gi meg beskjed hvis det er noen problemer. |
|
| |||
| |||
| Slett C \ qoovox <hele mappen. |
|
| |||
| |||
| Ohh Ok, jeg var redd den gamle viruset kom tilbake! Allikevel Jeg slettet en mappe, men når jeg klikket slå av Systemgjenoppretting på alle stasjoner ". Det gav ikke spør meg om å starte datamaskinen min. Det bare sa dette "du har valgt å slå av Systemgjenoppretting. Hvis du fortsetter alle eksisterende punktene vil bli slettet .. Vil du slå av Systemgjenoppretting? |
|
| |||
| |||
| Ja, du bør da bli bedt om å re-boot. Hvis ikke så re-boot manuelt. Deretter slår systemgjenopprettingspunkt igjen. |
|
| |||
| |||
| Å bra, dårlig start da .. en annen ting, avast venstre de to "trojanere" i viruset brystet programrelaterte skal jeg slette dem fra der? |
|
| |||
| |||
| Absolutt. De gjør ingen god å ha. Husk å tømme papirkurven. CCleaner ikke ville være en dårlig idé å kjøre også. |
|
| |||
| |||
| -Slettede filene fra avast brystet -slettet C: \ qoovox mappe -tømmes resirkulering bin og jeg er i ferd med å gjenstarte ~ ~ Ill kjøretidsversjonen ccleaner og avast og gi deg beskjed hvis den finner noe (dvs sannsynligvis ta en stund) THXXX igjen! og beklager å bry deg! |
|
| |||
| |||
| Ingen bry. Alt skal være OK nå. ![]() Gi meg beskjed. |
|
| |||
| |||
| Gooood morgen! Jeg gikk i dvale og venstre avast kjøres, og i morgen (nå) Jeg har en Windows-melding som sier vinduer enheten timeout-the spesifiserer I/O- operasjon på device/Harddisk2/DR8 var ikke fullført før tidsavbruddet .. Det er sannsynligvis fordi datamaskinen min dro til hvilemodus og avast er ikke ferdig skanning? Jeg må søke på nytt! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trojan Horse & Worm? | ct122592 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 27 april 2009 21:52 |
| Trojaneren | iana | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 11 | 29 mai 2008 00:40 |
| Trojan Horse; Hjelp! | Phil1706 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 4 | 17 mars 2008 08:39 |
| AVG rapportering trojaneren BHO.CVX - Hjelp vennligst | chrisleech11 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 24 | 20 desember 2007 11:17 |
| Trojaneren og AVG | chuckeruk | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 8 | 2 juli 2007 10:02 |
| Thread Tools | |
| |