![]() |
|
| |||
| |||
| Når noen gang jeg skriver tre bokstaver sammen enten på epost eller som en innsending til noen nettsider de tre bokstaver er erstattet med *** Bokstavene er problemet kan påvirke dette oppslaget, så jeg vil skrive inn bokstaver under på separate linjer En L L Ideer vennligst Jeg vet ikke om jeg legger inn dette på riktig sted, så jeg beklager hvis det har gjort en feil, |
|
| |||
| |||
| Jeg har nå funnet ut at hvis jeg slår av min Zone alarm pro problemet går. Dette er grunnen til at jeg klarte å sende over innlegg uten problem. |
|
| |||
| |||
| Grøft ZA og bruke Comodo stedet. Det er bedre og gratis også. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Virus Spørsmål - Kan noen fortelle meg om jeg har et virus | billozz | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 2 april 2009 13:58 |
| Mine venner MAC har et virus ... Umm ... yeah ... et virus ... | cheesepuff | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 29 oktober 2008 12:58 |
| Virus hjelp | jam90 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 28 juli 2008 07:26 |
| Virus | lolli_pop | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 13 | 17 nov 2007 09:42 |
| Virus? | carpious | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 12 | 6 mai 2007 09:49 |
| Thread Tools | |
| |