mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Hjelp Har jeg fått et virus??

Reply

Thread Tools
Old 16th 2008 Mar, 03:59
New Member Group

Default Hjelp Har jeg fått et virus??

Når noen gang jeg skriver tre bokstaver sammen enten på epost eller som en innsending til noen nettsider de tre bokstaver er erstattet med *** Bokstavene er problemet kan påvirke dette oppslaget, så jeg vil skrive inn bokstaver under på separate linjer

En

L

L

Ideer vennligst Jeg vet ikke om jeg legger inn dette på riktig sted, så jeg beklager hvis det har gjort en feil,
Old 16th 2008 Mar, 04:08
New Member Group

Jeg har nå funnet ut at hvis jeg slår av min Zone alarm pro problemet går. Dette er grunnen til at jeg klarte å sende over innlegg uten problem.
Old 16th 2008 Mar, 08:16
Moderator Group

Grøft ZA og bruke Comodo stedet. Det er bedre og gratis også.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Virus Spørsmål - Kan noen fortelle meg om jeg har et virus billozz Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 2 april 2009 13:58
Mine venner MAC har et virus ... Umm ... yeah ... et virus ... cheesepuff Virus, spionprogrammer og sikkerhet 3 29 oktober 2008 12:58
Virus hjelp jam90 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 28 juli 2008 07:26
Virus lolli_pop Virus, spionprogrammer og sikkerhet 13 17 nov 2007 09:42
Virus? carpious Virus, spionprogrammer og sikkerhet 12 6 mai 2007 09:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.