![]() |
|
| |||
| |||
| Mine programmer er at lukke ned bythemselves inden en mintue om at omsætte dem på. Microsoft Word, Excel, messenger, bit torrent. Men interent Explorer er ok. Jeg har kontrolleret for virus med ad klar, spion bot. Jeg kan ikke få adgang til Windows Defender og min værktøjslinjen er låst. Jeg har også forsøgt system gendanne med ud at kunne Eventuelle forslag.? |
|
| |||
| |||
| Må som Dave sagde og følge de angivne trin i denne virus fjernelse guide. http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/ En gjort fjerne bit torrent, og derefter kigge i din starte og listen her alle de filer, mapper, programmer osv. du se, om nogen, da der er sjov programmer at gøre lignende ting, som beskrevet i dit indlæg |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ikke følger vejledningen kan vi ikke hjælpe.
| |||
| |||
| ok jeg har gjort alt, undtagen jeg ikke kan få adgang til Tilføj / fjern programmer sin blokeret. Jeg kan ikke åbne min sikkerhed centrum for at starte min Windows Firewall. Jeg får ikke kan finde rundll32.exe. nogen idéer? |
|
| |||
| |||
| Følg vejledningen og efter log-filerne, hvordan kan man hjælpe, hvis de ikke kan se, hvad der foregår. Logfiler fortæller os præcis. |