![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Omat ohjelmat sulkeutumaan bythemselves yhden mintue muuttamaan niitä. Microsoft Word-, Excel-, messenger, bit torrent. Kuitenkin interent Explorer on ok. Olen tarkistanut viruksen mainosten tietää, spy bot. En voi saada Windows Defender ja minun työkaluriviltä on lukittu. Myös Olen yrittänyt järjestelmän palauttaminen ilman pysty Mitään ehdotuksia.? |
|
| |||
| |||
| Tee niin kuin Dave sanoi ja seuraa tässä viruksen poistoon opas. http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/ Yksi tehtävä poistaa bit torrent, ja sitten katsoa aloitus ja luettelo tästä kaikki tiedostot kansioista ohjelmat etc näet, jos lainkaan, kuten on kepponen ohjelmia, jotka eivät samankaltaisia asioita kuin kuvattu blogitekstiisi |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos et noudata oppaan emme voi auttaa.
| |||
| |||
| ok olen tehnyt kaiken, paitsi en pääse lisätä poistaa ohjelmia sen estää. En voi avata turvallisuus keskus aloittaa Windows-palomuuri. Saan ei löydä rundll32.exe. Any ideas? |
|
| |||
| |||
| Seuraa opas ja post lokitiedostot, miten kukaan voi auttaa, jos he eivät näe, mitä tapahtuu. Lokitiedostoja kertoo meille tarkasti. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Erilliset Hard Drive for OS / Ohjelmat - Neuvoja Koko | elsmandino | Drives & Removable Media | 3 | 19. Jul 2009 00:14 |
| Miksi Oma tietokone Ajetaan alas? | michaelrodriguez | Rautatavaran Chat | 7 | 12. Maaliskuu 2009 12:10 |
| Anti-Virus-ohjelmat | Ian1943 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 8 | 1. Feb 2008 11:02 |
| Ilmainen puhdistaa ohjelmien | Paul C13 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 4 | 13. Joulukuu 2007 05:20 |
| Thread Tools | |
| |