![]() |
|
| |||
| |||
| Min programmer avsluttes bythemselves innen ett mintue for å snu dem på. Microsoft Word, Excel, Messenger, bit torrent. Men interent Explorer er ok. Jeg har sjekket for virus med annonsen oppmerksomme spy bot. Jeg kan ikke få tilgang til Windows Defender og min verktøylinjen er låst. Også har jeg forsøkt systemgjenopprettingspunkt uten å kunne Noen forslag.? |
|
| |||
| |||
| Gjør som Dave sa og følger trinnene i denne Virusfjerningsverktøy guide. http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/ En gjort fjerner bit torrent, og deretter se i oppstart og listen her alle filene mapper programmer osv. du se om noen, da det er prank programmer som gjør lignende ting som beskrevet i innlegget |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ikke følger guiden kan vi ikke hjelpe.
| |||
| |||
| ok jeg har gjort alt som unntatt jeg ikke kan komme til å legge til / fjern programmer sin blokkert. Jeg kan ikke åpne min sikkerhet sentrum for å starte Windows-brannmur. Jeg får ikke finner rundll32.exe. noen ideer? |
|
| |||
| |||
| Følg veiledningen og post loggfilene, hvordan kan noen hjelpe hvis de ikke kan se hva som skjer. Loggfiler forteller nøyaktig. |