![]() |
|
| |||
| |||
| Mitt program är nedstängning bythemselves inom en mintue omvandla dem. Microsoft Word, Excel, Messenger, bit torrent. Men interent Explorer är ok. Jag har kontrollerat för virus med Ad känner spy bot. Jag kan inte få tillgång till Windows Defender och min verktygsfältet är låst. Även jag har försökt systemåterställning utan att kunna Några förslag.? |
|
| |||
| |||
| Gör som Dave sagt och följer stegen i denna virusborttagning guide. http://www.computer-juice.com/forums...-posting-7476/ En gjort bort bit torrent, och sedan titta i din start-och listan här alla filer mappar program osv du se om något, eftersom det finns upptåg program som gör liknande saker som beskrivs i ditt inlägg |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du inte följer guiden vi inte kan hjälpa.
| |||
| |||
| ok jag har gjort allt utom att jag inte kan få lägga till ta bort program dess blockeras. Jag kan inte öppna min säkerhet centrum för att starta min windows brandvägg. Jag får inte hittar rundll32.exe. några idéer? |
|
| |||
| |||
| Följ guiden och efter loggfilerna, hur kan man hjälpa om de inte kan se vad som händer. Loggfiler berättar exakt. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Separat hårddisk för OS / Program - Råd om Storlek | elsmandino | Drives & Removable Media | 3 | 19 juli 2009 00:14 |
| Varför är den här datorn Stänga ner? | michaelrodriguez | General Hardware Chat | 7 | 12 mars 2009 12:10 |
| Anti-Virus program | Ian1943 | Virus, spionprogram och säkerhet | 8 | 1 februari 2008 11:02 |
| Gratis sanera program | Paul C13 | Virus, spionprogram och säkerhet | 4 | 13 december 2007 05:20 |
| Thread Tools | |
| |