![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg håber nogen kan sætte mig klog som til en vis aktivitet sker på min pc. Jeg bruger avast anti virus. For nylig har jeg fået et nyt symbol vises i mit system bakken, hvilket synes at være relateret til mit avast netværk skjold '& når der klikkes på viser et panel, der er tilsyneladende scanning udgående e-mail! Dette synes at ske på uregelmæssige tidspunkter. Jeg har også oplevet fornæret ping satser på min såkaldte 10 meg forbindelse. Jeg har scannet med Spybot & Adaware men dette stadig sker ... nogen andre havde dette ske? Alle forslag meget værdsat. Jeff |
|
| |||
| |||
| Download HijackThis Her Når du har det downloades installation / gemme den til sin egen mappe! Dette er vigtigt for det at fungere korrekt. For eksempel gemme i C: \ Programmer \ hijackthis Når det er installeret åbne programmet og vælge Må en systemscanning og gem logfile. ** Vigtigt Har du ikke Hijack Denne rettelse noget endnu. Det meste af det, det finder er ufarlige eller ligefrem nødvendig. Gem log som en. Txt-fil. I næste post skal du klikke på Start Avanceret. Rul ned og klik på Administrer Attachments og tilføje log som en vedhæftet fil. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du er nødt til at fjerne en e-mail Hijacker, nogen har overtaget din pc til spam.