mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Hjælp er nødvendig

Reply

Thread Tools
Old 11 august 2007, 12:42
Ny Medlem Gruppen

Hej,
Jeg håber nogen kan sætte mig klog som til en vis aktivitet sker på min pc.
Jeg bruger avast anti virus. For nylig har jeg fået et nyt symbol vises i mit system bakken, hvilket synes at være relateret til mit avast netværk skjold '& når der klikkes på viser et panel, der er tilsyneladende scanning udgående e-mail! Dette synes at ske på uregelmæssige tidspunkter. Jeg har også oplevet fornæret ping satser på min såkaldte 10 meg forbindelse.
Jeg har scannet med Spybot & Adaware men dette stadig sker ... nogen andre havde dette ske?

Alle forslag meget værdsat.

Jeff
Old 11 august 2007, 12:45
Redaktør Gruppen

Download HijackThis Her
Når du har det downloades installation / gemme den til sin egen mappe! Dette er vigtigt for det at fungere korrekt.
For eksempel gemme i C: \ Programmer \ hijackthis
Når det er installeret åbne programmet og vælge Må en systemscanning og gem logfile.
** Vigtigt Har du ikke Hijack Denne rettelse noget endnu. Det meste af det, det finder er ufarlige eller ligefrem nødvendig.
Gem log som en. Txt-fil.
I næste post skal du klikke på Start Avanceret.
Rul ned og klik på Administrer Attachments og tilføje log som en vedhæftet fil.
Old 12 august 2007, 04:37
Administrator Gruppen

Du er nødt til at fjerne en e-mail Hijacker, nogen har overtaget din pc til spam.

I værste fald vil du have din Internet afbrød hvis masser af mennesker rapport dig.

Følg instruktionerne ovenfor mate og hurtig.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.