vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Apua tarvitaan

Reply

Thread Tools
Old 11 elokuu 2007, 12:42
Uusi Jäsen

Default Apua tarvitaan

Hei,
Toivon, että joku voi laittaa minulle viisas kuin jossain toiminta tapahtuu minun pc.
Käytän Avast anti-virus. Viime aikoina olen ollut saada uusi tunnus näy ilmaisinalueelta, joka näyttää liittyvän minun Avast-verkko suojakilpenä '& kun napsautettu osoittaa paneeli, joka on ilmeisesti skannaus lähtevän sähköpostin! Tämä näyttää tapahtuu epäsäännöllisin kertaa. Olen myös kokenut kurja ping korot minun ns 10 meg yhteydessä.
Olen skannaamaan Spybot & Adaware mutta tämä vielä tapahtuu ... joku muu oli tämä tapahtuu?

Kaikki ehdotukset suuressa arvossa.

Jeff
Old 11 elokuu 2007, 12:45
Moderator Group

Default Apua tarvitaan

Lataa HijackThis Tässä
Kun olet sen ladannut install / tallentaa sen omaan kansioon! Tämä on tärkeää, että se toimisi kunnolla.
Esimerkiksi tallentaa C: \ Program Files \ hijackthis
Kun ne on asennettu, avaa ohjelma ja valitse Onko järjestelmä skannaa ja tallentaa logfile.
** Tärkeää ÄLÄ on Hijack Tämä asettaa mitään vielä. Suurin osa siitä, mitä se havaitsee on harmittomia tai jopa vaaditaan.
Tallenna loki on. Txt-tiedosto.
In the next post napsauta Siirry Lisäasetukset.
Selaa alaspäin ja valitse Hallitse Liitteet ja lisätä lokin lähettäminen liitetiedostona.
Old 12 elokuu 2007, 04:37
Administrator Group

Default Apua tarvitaan

Sinun täytyy poistaa email kaappaaja, joku on ottanut haltuunsa tietokoneen roskapostiin.

Pahimmillaan joudut Internet katkettava jos paljon ihmisiä raportti.

Seuraa ohjeita edellä perämies ja nopeaa.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.