![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Toivon, että joku voi laittaa minulle viisas kuin jossain toiminta tapahtuu minun pc. Käytän Avast anti-virus. Viime aikoina olen ollut saada uusi tunnus näy ilmaisinalueelta, joka näyttää liittyvän minun Avast-verkko suojakilpenä '& kun napsautettu osoittaa paneeli, joka on ilmeisesti skannaus lähtevän sähköpostin! Tämä näyttää tapahtuu epäsäännöllisin kertaa. Olen myös kokenut kurja ping korot minun ns 10 meg yhteydessä. Olen skannaamaan Spybot & Adaware mutta tämä vielä tapahtuu ... joku muu oli tämä tapahtuu? Kaikki ehdotukset suuressa arvossa. Jeff |
|
| |||
| |||
| Lataa HijackThis Tässä Kun olet sen ladannut install / tallentaa sen omaan kansioon! Tämä on tärkeää, että se toimisi kunnolla. Esimerkiksi tallentaa C: \ Program Files \ hijackthis Kun ne on asennettu, avaa ohjelma ja valitse Onko järjestelmä skannaa ja tallentaa logfile. ** Tärkeää ÄLÄ on Hijack Tämä asettaa mitään vielä. Suurin osa siitä, mitä se havaitsee on harmittomia tai jopa vaaditaan. Tallenna loki on. Txt-tiedosto. In the next post napsauta Siirry Lisäasetukset. Selaa alaspäin ja valitse Hallitse Liitteet ja lisätä lokin lähettäminen liitetiedostona. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun täytyy poistaa email kaappaaja, joku on ottanut haltuunsa tietokoneen roskapostiin.