![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik hoop dat iemand kan me verstandig om enkele activiteit gebeurt op mijn pc. Ik gebruik Avast anti-virus. De laatste tijd heb ik om een nieuw symbool in mijn systeemvak, die lijkt te worden gerelateerd aan mijn Avast netwerk schild '& wanneer geklikt toont een paneel dat is blijkbaar het scannen van uitgaande e-mail! Dit lijkt te gebeuren op onregelmatige tijden. Ik heb ook ervaren slechte ping tarieven op mijn zogenaamde 10 meg verbinding. Ik heb gescand met Spybot en Adaware maar dit nog steeds gebeurt ... iedereen moest dit gebeuren? Alle suggesties zeer op prijs gesteld. Jeff |
|
| |||
| |||
| Download HijackThis Hier Zodra u hebt gedownload install / opslaan in een eigen map! Dit is belangrijk voor het goed te laten werken. Bijvoorbeeld opslaan in C: \ Program Files \ HijackThis Eenmaal geïnstalleerd, opent u het programma en selecteer Doe een systeem scannen en opslaan logfile. ** Belangrijke Heb je geen kapen Deze correctie alles nog niet. De meeste van wat hij vaststelt zal onschadelijk of zelfs vereist. Sla het inloggen als een. Txt-bestand. In de volgende post klik op Go Geavanceerd. Scroll naar beneden en klik op Beheren Bijlagen en voeg de log als bijlage. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U moet u een e-mail hijacker, iemand heeft genomen over uw pc naar spam.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp nodig | teenee23 | Laptops, Mobiles & PDA's | 7 | 30 dec 2008 13:34 |
| Hulp nodig | Mike0001 | Algemene programmatuurnoot Chat | 21 | De 5 april 2008 09:43 |
| Hey allemaal, hulp nodig | robk89 | Algemeen Hardware Chat | 14 | 21 nov 2007 10:53 |
| Hulp nodig | aeroken1 | Algemeen Hardware Chat | 8 | 22 aug 2007 06:42 |
| Thread Tools | |
| |