![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg håper noen kan sette meg klok som til en viss aktivitet som skjer på min pc. Jeg bruker avast anti virus. Det siste jeg har fått et nytt symbol vises i systemstatusfeltet, som synes å være knyttet til mitt avast 'nettverk skjold "& når klikket viser et panel som tilsynelatende skanning utgående e-post! Dette synes å skje med ujevne ganger. Jeg har også opplevd elendig ping priser på såkalte 10 meg tilkobling. Jeg har skannet med Spybot og Adaware men dette fremdeles skjer ... noen andre hadde dette skje? Alle forslagene mye verdsatt. Jeff |
|
| |||
| |||
| Last ned HijackThis Her Når du har den nedlastede installere / lagre den på sin egen mappe! Dette er viktig for å fungere ordentlig. For eksempel lagres i C: \ Programfiler \ hijackthis Når installeringen åpne programmet og velger Gjør et system skanne og lagre logfile. ** Viktig IKKE har Hijack Feilrettingsfilen noe ennå. Det meste av det de finner vil være harmløs eller nødvendig. Lagre loggen som en. Txt-fil. I neste post klikk Gå Avansert. Bla ned og klikk Behandle Vedlegg og legge loggen som et vedlegg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du må fjerne en e kaprer, noen har tatt over PCen til spam.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp trengs | teenee23 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 30 desember 2008 13:34 |
| Hjelp trengs | Mike0001 | General Software Chat | 21 | 5 april 2008 09:43 |
| Hei alle, hjelp trengs | robk89 | General Hardware Chat | 14 | 21 nov 2007 10:53 |
| Hjelp trengs | aeroken1 | General Hardware Chat | 8 | 22 august 2007 06:42 |
| Thread Tools | |
| |