![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag hoppas att någon kan sätta mig klokt att vissa aktiviteter som händer på min pc. Jag använder Avast anti virus. På senare tid har jag fått en ny symbol i min systemfältet, vilket verkar vara relaterade till min Avast nätverk sköld "och när du klickar på visar en panel som är tydligen genomlysningsutrustning utgående e-post! Detta verkar hända med oregelbundna tider. Jag har också upplevt dålig ping skattesatser på min så kallade 10 meg anslutning. Jag har skannat med Spybot och adaware men detta ändå händer ... någon annan hade detta hända? Alla förslag uppskattas mycket. Jeff |
|
| |||
| |||
| Ladda ner HijackThis Här När du har det hämtat install / spara den till sin egen mapp! Detta är viktigt för att det skall fungera ordentligt. Till exempel spara i C: \ Program Files \ HijackThis När installerade öppna programmet och välj Har en av datorn och spara loggfil. ** Viktigt INTE har Hijack Korrigeringsfilen något ännu. Det mesta av vad man anser kommer att vara ofarliga eller till och med nödvändig. Spara log som en. Txt-fil. I nästa post klicka Gå Avancerat. Bläddra nedåt och klicka på Hantera Bilagor och lägga loggen som bifogad fil. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du måste ta bort ett e-kapare, någon har tagit över din dator skräppost.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp behövs | teenee23 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 7 | 30 december 2008 13:34 |
| Hjälp behövs | Mike0001 | General Software Chat | 21 | 5 april 2008 09:43 |
| Hej alla, hjälp behövs | robk89 | General Hardware Chat | 14 | 21 november 2007 10:53 |
| Hjälp behövs | aeroken1 | General Hardware Chat | 8 | 22 august 2007 06:42 |
| Thread Tools | |
| |