![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Alle Jeg leder efter en slags sjæl til at tage skam på uerfarne bruger og hjælpe mig ud som jeg ikke kan slippe af med følgende virus, jeg har prøvet Norton 360 (som det deaktiverer) AVG, Adware og at være ærlig har jeg nået til det stadium, blev jeg nødt til at indrømme, at jeg ikke rigtig ved, hvad jeg gør, der var det svært, men jeg har sagt det. Så hvis nogen kan hjælpe ville jeg være meget taknemmelig. Jeg vil prøve at give så meget information som muligt - Når jeg starte op Comp under starte en boks synes at sige, at "globalroot \ systemroot \ system32 \ SKYNETjenpshwp. Dll er enten ikke designet til at køre på Windows eller den indeholder en fejl. Prøv at installere programmet igen bruge den oprindelige installation medier eller kontakt system admin " når jeg klikker på OK, jeg får følgende bokse, at jeg er nødt til at klikke på off - LogonUI.exe-Bad Image userinit.exe-Bad Image dwn.exe-Bad Image explorer.exe-Bad Image MSASCui.exe-Bad Image SySMoniter.exe-Bad Image og sådan fortsætter det, og om og om gennem 33 af dem, hver gang jeg går online eller forsøger at åbne et program, der er en konstant strøm af dem Kan someboby hjælpe tak, jeg vil svare og tage alle råd, men jeg arbejder forskydninger, så nogle gange kan der være nogle forsinkelser i mit svar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du er nødt til at læse dette indlæg første og følge de råd, og efter nogle logfiler
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Virus Spørgsmål - Kan nogen fortælle mig, hvis jeg må have en virus | billozz | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 2 april 2009 13:58 |
| Mine venner MAC er en virus ... Umm ... yeah ... en virus ... | cheesepuff | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 29 oktober 2008 12:58 |
| VIRUS - Hjælp nødvendige | Gavyd | Virus, Spyware & Sikkerhed | 11 | 5 december 2007 04:08 |
| Hej alle, hjælpe behov | robk89 | General Hardware Chat | 14 | 21. nov 2007 10:53 |
| Hjælp er nødvendig | doomjeffs | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 12 august 2007 04:37 |
| Thread Tools | |
| |