![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Kaikki Etsin jonkinlaista sielun sääliä on noviisi käyttäjä ja auttaa minua, koska en voi päästä eroon seuraavasti viruksen Olen kokeillut Norton 360 (jossa se poistuu) AVG, Adware ja rehellisesti sanottuna olen sai siinä vaiheessa oli minun on myönnettävä, en todellakaan tiedä, mitä olen tekemässä, siellä se oli raskasta, mutta olen sanonut sen. Joten jos joku voi auttaa olin hyvin kiitollinen. Aion yrittää antaa niin paljon info kuin mahdollista - Kun käynnistyä COMP aikana aloittaa ruudussa näkyy, että "globalroot \ SystemRoot \ system32 \ SKYNETjenpshwp. Dll on joko ei ole suunniteltu Windows tai se on virhe. Kokeile asentaa ohjelma uudelleen käyttämällä alkuperäistä asennustietovälineestä tai yhteyttä järjestelmän admin " kun OK saan seuraavat laatikot, että olen napsauttaa off - LogonUI.exe-Bad Image userinit.exe-Bad Image dwn.exe-Bad Image explorer.exe-Bad Image MSASCui.exe-Bad Image SySMoniter.exe-Bad Image ja niin edelleen ja sekä kautta 33 niistä, joka kerta kun Internetistä tai yritä avata ohjelma on jatkuvasti niitä Voiko someboby auttaa kiitos, haluan vastauksen ja ottaa mitään neuvoja, mutta työ siirtyy niin joskus saattaa olla joitakin viivästyksiä vastaukset |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun täytyy lukea tähän virkaan ensimmäisen ja seuraa ohjeita ja sen jälkeen noin lokit