![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo Alle Ik ben op zoek naar een soort ziel om zich ontfermen over een beginnende gebruiker en help me uit als ik niet kan ontdoen van de volgende virus, ik heb geprobeerd Norton 360 (die hij schakelt) AVG, Adware en om eerlijk te zijn heb ik kreeg op het podium werd ik moet toegeven dat ik niet echt weet wat ik doe, daar was het moeilijk maar ik heb het gezegd. Dus als iemand kan helpen Ik zou zeer dankbaar zijn. Ik zal proberen een zo veel mogelijk info - Als ik opstart de Comp tijdens het opstarten een doos lijkt te zeggen dat "globalroot \ SystemRoot \ system32 \ SKYNETjenpshwp. Dll is niet ontworpen om te draaien op Windows of bevat een fout. Probeer het programma opnieuw te installeren met behulp van de originele installatie media of contact systeem admin " als ik op OK klikt, krijg ik de volgende vakken die ik heb te klikken off - LogonUI.exe-Bad Image Userinit.exe-Bad Image dwn.exe-Bad Image explorer.exe-Bad Image MSASCui.exe-Bad Image SySMoniter.exe-Bad Image en dus het gaat maar door en door 33 van hen, elke keer als ik online gaan of proberen te openen van een programma is er een constante stroom van hen Kan someboby helpen aub, ik zal antwoord en nemen een advies, maar ik werk verschuift dus soms kan er enige vertraging in mijn antwoorden |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je moet lezen dit bericht eerste en volg het advies en na enkele logs
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Virus Vraag - Kan iemand mij vertellen of ik misschien een virus | billozz | Virus, spyware & Security | 1 | De 2 april 2009 13:58 |
| Mijn vrienden MAC is een virus ... ehm ... ja ... een Virus ... | cheesepuff | Virus, spyware & Security | 3 | 29 okt 2008 12:58 |
| VIRUS - Hulp nodig | Gavyd | Virus, spyware & Security | 11 | 5 Dec 2007 04:08 |
| Hey allemaal, hulp nodig | robk89 | Algemeen Hardware Chat | 14 | 21 nov 2007 10:53 |
| Hulp nodig | doomjeffs | Virus, spyware & Security | 2 | 12 aug 2007 04:37 |
| Thread Tools | |
| |