mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Hjelp Trengs for Globalroot \ systemroot Virus

Reply

Thread Tools
Old 21 juni 2009, 08:55
New Member Group

Default Hjelp Trengs for Globalroot \ systemroot Virus

Hello All

Jeg ser etter noe sjel å ta medlidenhet med en nybegynneren og hjelpe meg som jeg ikke kan kvitte seg med følgende virus, jeg har prøvd Norton 360 (som deaktiverer) AVG, Adware og å være ærlig har jeg fikk scenen var jeg må innrømme jeg ikke vet hva jeg gjør, så det var hardt, men jeg har sagt det. Så hvis noen kan hjelpe Jeg vil være veldig takknemlig.

Jeg vil prøve å gi så mye informasjon som mulig -

Når jeg støvel opp Comp under starte opp en boks synes at "globalroot \ systemroot \ system32 \ SKYNETjenpshwp. Dll er enten ikke laget for å kjøres på Windows eller den inneholder en feil. Prøv å installere programmet på nytt med den opprinnelige installasjonen medier eller kontakt system admin "

når jeg klikker OK Jeg får følgende bokser som jeg må klikke off -

LogonUI.exe-Bad Image
userinit.exe-Bad Image
dwn.exe-Bad Image
Explorer.exe-Bad Image
MSASCui.exe-Bad Image
SySMoniter.exe-Bad Image

og så går videre og videre og videre gjennom 33 av dem, hver gang jeg går på nettet eller forsøker å åpne et program er det en konstant strøm av dem

Kan someboby hjelpe takk, jeg vil svare og ta noen råd, men jeg jobber skift, slik at noen ganger kan det være noen forsinkelser i svarene mine
Old 21 juni 2009, 14:40
Donor Group

Default Hjelp Trengs for Globalroot \ systemroot Virus

Du må lese dette innlegget først og følge de råd og etter noen logger

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Virus Spørsmål - Kan noen fortelle meg om jeg har et virus billozz Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 2 april 2009 13:58
Mine venner MAC har et virus ... Umm ... yeah ... et virus ... cheesepuff Virus, spionprogrammer og sikkerhet 3 29 oktober 2008 12:58
VIRUS - Hjelp trengs Gavyd Virus, spionprogrammer og sikkerhet 11 5 desember 2007 04:08
Hei alle, hjelp trengs robk89 General Hardware Chat 14 21 nov 2007 10:53
Hjelp trengs doomjeffs Virus, spionprogrammer og sikkerhet 2 12 august 2007 04:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.