![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hello All Jeg ser etter noe sjel å ta medlidenhet med en nybegynneren og hjelpe meg som jeg ikke kan kvitte seg med følgende virus, jeg har prøvd Norton 360 (som deaktiverer) AVG, Adware og å være ærlig har jeg fikk scenen var jeg må innrømme jeg ikke vet hva jeg gjør, så det var hardt, men jeg har sagt det. Så hvis noen kan hjelpe Jeg vil være veldig takknemlig. Jeg vil prøve å gi så mye informasjon som mulig - Når jeg støvel opp Comp under starte opp en boks synes at "globalroot \ systemroot \ system32 \ SKYNETjenpshwp. Dll er enten ikke laget for å kjøres på Windows eller den inneholder en feil. Prøv å installere programmet på nytt med den opprinnelige installasjonen medier eller kontakt system admin " når jeg klikker OK Jeg får følgende bokser som jeg må klikke off - LogonUI.exe-Bad Image userinit.exe-Bad Image dwn.exe-Bad Image Explorer.exe-Bad Image MSASCui.exe-Bad Image SySMoniter.exe-Bad Image og så går videre og videre og videre gjennom 33 av dem, hver gang jeg går på nettet eller forsøker å åpne et program er det en konstant strøm av dem Kan someboby hjelpe takk, jeg vil svare og ta noen råd, men jeg jobber skift, slik at noen ganger kan det være noen forsinkelser i svarene mine |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du må lese dette innlegget først og følge de råd og etter noen logger
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Virus Spørsmål - Kan noen fortelle meg om jeg har et virus | billozz | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 2 april 2009 13:58 |
| Mine venner MAC har et virus ... Umm ... yeah ... et virus ... | cheesepuff | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 29 oktober 2008 12:58 |
| VIRUS - Hjelp trengs | Gavyd | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 11 | 5 desember 2007 04:08 |
| Hei alle, hjelp trengs | robk89 | General Hardware Chat | 14 | 21 nov 2007 10:53 |
| Hjelp trengs | doomjeffs | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 12 august 2007 04:37 |
| Thread Tools | |
| |