mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Hjælp! Pop ups kører mig krakningsenheder!

Reply

Thread Tools
Old 23 oktober 2007, 11:17
Medlem Gruppen

Hej, fik lidt af et problem med pop-ups. Når jeg surfer en ny fane holder åbne sig. Før jeg installerede ny spyware, den nye fane sagde, at jeg havde spyware spørgsmål, og at hvis jeg gjorde ikke ordne det, vil Internet Explorer lukket ned for at forhindre skader på min computer. Jeg sætter Spybot, ccCleaner, spion blaster på at se, om jeg kunne komme (allerede havde avg antivirus-og antispyware-og adaware på). Når jeg havde scannet og faste alt, min computer var hurtigere i et stykke tid, men da jeg gik online igen, den nye fane poppede op. Det mærkelige er, at fanen ikke vise noget mere. Det skal bare den lille Internet Explorer-ikonet på fanen og det siger "tilslutning". Det er stadig lige så frustrerende, som jeg altid automatisk tages til den nye tomme fane. Sin kørsel mig skør.

Også, ikke sikker på, om det er relateret til de samme ting, men noget, der hedder CAPI holder standse arbejdet. Jeg ved ikke, hvad det er, eller hvad den gør. Jeg har bemærket, at når jeg har et par apps kører, andre ting også holde op med at arbejde. Da jeg kiggede på Jobliste, var min computer ved hjælp af 870 + MB, og jeg har kun 1GB. Jeg har også undersøgt, da jeg var ikke kører noget, og jeg var ved hjælp af 750 + MB. Jeg tror ikke, jeg skal bruge så meget, når noget er virkelig foregår.

Kun havde denne computer seks måneder, og dets alvorligt at dø, og jeg har ingen anelse om hvorfor. Please help.
Old 23 oktober 2007, 11:22
Redaktør Gruppen

Ikke meget vi kan gøre for at finde ud af, hvad der er galt, uden at de oplysninger, der anmodede om i Denne Post

Reply

Register

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
IE6 køre mig gal! lukeshep Web Design, Hosting & SEO 3 6. maj 2009 09:41
Hvad er alles kørsel CallumUK Off Topic Discussion 6 13 marts 2008 12:01
Contextadvisor - pop op køre mig gal christine154 Virus, Spyware & Sikkerhed 22 23 februar 2008 16:33
ITunes er den drivende mig gal! Behage hjælp harriet40 Multimedia & Codecs 2 28 november 2007 04:18
Hjælp venligst den drivende mig gal Timbo General Hardware Chat 17 24 november 2007 15:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.