| Hei, sai hieman ongelmia ponnahdusikkunoiden. Kun olen surfing uuden välilehden pitää avata itse. Ennen Asensin uusia vakoiluohjelmia, uusi välilehti sanoi, että minun oli vakoiluohjelmia asioita, ja että jos I didnt korjata Internet Explorer olisi suljettu aiheutuvien vahinkojen välttämiseksi minun tietokone. Esitin Spybot, ccCleaner, vakooja Blaster näkemään, jos voisin päästä eroon (jo avg virustorjunta-ja vakoiluohjelmien torjunnan ja adaware on). Kerran minulla oli skannattu ja kiinteiden kaiken, tietokoneeni oli nopeampi, kun mutta kun menin verkossa jälleen uusi välilehti tulee näyttöön. On outoa, että välilehteä ei näy enää mitään. Se vain on vähän Internet Explorer-kuvaketta välilehti ja se sanoo "yhteys". On aina yhtä turhauttavaa, koska olen aina automaattisesti toteutettu uusi tyhjä välilehti. Se tekee minut hulluksi.
Lisäksi, ei ole varma, jos se liittyy samaan asiaan, mutta jota kutsutaan CAPI pitää lopettaa työskentely. En tiedä, mitä se on tai mitä se tekee. Olen huomannut, että kun minulla on muutama sovellusten käytössä, muun muassa myös lakata toimimasta. Kun katsoin on task manager, minun tietokone käytti 870 + Mt ja minulla on vain 1GB. Olen myös tarkistanut, kun ei näkynyt mitään, ja olin käyttäen 750 + Mt. En usko, että minun pitäisi käyttää paljon, kun mitään ei oikeastaan tapahtuu.
Oli vain tämän tietokoneen kuusi kuukautta ja sen vakavasti kuolemaa, eikä minulla ole aavistustakaan, miksi. Please help. |