mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Hjelp! Pop up kjører meg crackers!

Reply

Thread Tools
Old 23 Oct 2007, 11:17
Medlem Group

Hei, fikk litt av et problem med pop-ups. Når jeg surfer en ny fane holder åpne seg. Før jeg installerte ny spyware, den nye fanen sa at jeg hadde spyware problemer, og at hvis jeg gjorde ikke fikse det, ville Internet Explorer avsluttet for å hindre skade på datamaskinen min. Jeg legger Spybot, ccCleaner, spionere på blasteren for å se om jeg kunne bli kvitt (allerede hadde avg antivirus og antispyware og adaware på). Når jeg hadde skannet og fikset alt var raskere for en stund, men da jeg var online igjen, min datamaskin, spratt den nye fanen opp. Det rare er at kategorien ikke vise noe lenger. Den har akkurat det lille Internet Explorer-ikonet på fanen og det står "kobler". Det er fortsatt like frustrerende, som jeg alltid automatisk tatt til den nye tomme kategorien. Den kjører meg sprø.

Også, ikke sikker på om det er relatert til det samme, men noe som kalles CAPI holder stoppe arbeidet. Jeg vet ikke hva det er eller hva den gjør. Jeg merket at når jeg har noen programmer som kjører, andre ting også slutter å fungere. Da jeg så på oppgave bestyrer, var min maskin med 870 + MB og jeg har bare 1 GB. Jeg har også sjekket da jeg ikke kjører noe, og jeg brukte 750 + MB. Jeg tror ikke jeg skal bruke så mye når ingenting er virkelig skjer.

Hadde bare denne datamaskinen seks måneder og dens alvor døende, og jeg aner ikke hvorfor. Please help.
Old 23 Oct 2007, 11:22
Moderator Group

Ikke mye vi kan gjøre for å finne ut hva som kan være galt uten at informasjonen spurt etter i Dette innlegget

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.