mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

Hjälp! Pop ups kör mig krackningsanläggningarna!

Reply

Thread Tools
Old 23 oktober 2007, 11:17
Ledamot Gruppen

Default Hjälp! Pop ups kör mig krackningsanläggningarna!

Hej, fick lite av ett problem med pop ups. När jag surfar på en ny flik håller öppna sig. Innan jag installerade nya spionprogram, den nya fliken sade att jag hade spionprogram frågor och att om jag didnt fixa det, skulle Internet Explorer stängts för att förebygga problem med min dator. Jag satte Spybot, cccleaner, Spy blaster för att se om jag kunde få bort (redan hade avg antivirus-och antispionprogram och adaware på). När jag hade skannas och fixat allt, var snabbare på ett tag men när jag gick online igen min dator, stoppade den nya fliken upp. Det märkliga är att fliken inte visas något mer. Det har vi den lilla ikonen Internet Explorer på fliken och det står "Ansluter". Det är fortfarande lika frustrerande, eftersom jag alltid automatiskt till den nya tomma fliken. Dess mig galen.

Också, inte säker på om det är relaterat till samma sak, men något som kallas CAPI fortsätter sluta arbeta. Jag vet inte vad det är eller vad den gör. Jag märkte att när jag har några apps igång, andra saker också sluta att fungera. När jag tittade på projektledaren, som var min dator med 870 + Mb och jag har bara 1GB. Jag kollade också när jag inte kör något och jag var med 750 + MB. Jag tror inte jag skulle använda så mycket när ingenting egentligen händer.

Bara haft den här datorn sex månader och dess allvar dör och jag har ingen aning varför. Please help.
Old 23 oktober 2007, 11:22
Moderator-gruppen

Default Hjälp! Pop ups kör mig krackningsanläggningarna!

Inte mycket vi kan göra för att ta reda på vad som kan vara fel utan de uppgifter som efterfrågas i Detta Post

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
IE6 driver mig galen! lukeshep Web Design, Hosting & SEO 3 6 maj 2009 09:41
Vad är alla som kör CallumUK Off Topic Discussion 6 13 mars 2008 12:01
Contextadvisor - pop up driver mig galen christine154 Virus, spionprogram och säkerhet 22 23 februari 2008 16:33
ITunes gör mig galen! Vänligen hjälp harriet40 Multimedia & Codecs 2 28 november 2007 04:18
Hjälp snälla det driver mig galen Timbo General Hardware Chat 17 24 november 2007 15:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.