![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, ![]() Jeg har været der nogle store problemer med min computer sidst og blev omtalt på denne hjemmeside med en ven for noget hjælp. Sidst, når jeg tænder for computeren, jeg hilste på skrivebordet ved fejlmeddelelser, der siger Windows Stifinder har haft visse vanskeligheder og behov for lukning. Mens andre gange, den samme fejl vises for Internet Explorer forårsager internettet til at lukke automatisk, og forårsager computeren til at genstarte. Forhåbentlig vil nogen kunne tilbyde hjælp om emnet. Her er mit nyeste HiJackThis log: Enhver form for hjælp i sagen ville blive værdsat meget. ![]() Tak, KatieP |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ud af interesse din linker til smilies på en anden velkendt tech Forum for hjælp, så hvorfor ikke få hjælp der?
| |||
| |||
| Flyttet til Virus, Spyware & Sikkerhed forum. |
|
| |||
| |||
| O2 - BHO: (no name) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file) Sæt et kryds ud for, at indrejse og klik på "fix checked". |
|
| |||
| |||
| Ah, Thanks Axegrinder ![]() Er der andre tiltag i brug for at udføre? KatieP |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg har ikke noget imod at hjælpe, men du bliver nødt til at lukke den anden tråd og alle andre, du er begyndt på dette, før jeg vil hjælpe. Ikke er ufølsom, det er bare alt for tidskrævende og flere hjælpe tråde gør tingene værre. |
|
| |||
| |||
| Jeg skal bruge oplysninger fra Denne Post også. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brug for hjælp med Hijack Log | mpenney | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 26 September 2009 18:56 |
| Kapre denne log | carpious | Virus, Spyware & Sikkerhed | 17 | 28th May 2008 02:21 |
| Hijack log | d0od | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 27. maj 2008 09:30 |
| Hijack log | madcows7 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 11 | 29 februar 2008 20:34 |
| Kapre denne log | packofqtips | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 26th Dec 2007 17:57 |
| Thread Tools | |
| |