![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, ![]() Olen ollut ottaa joitakin suuria ongelmia tietokoneen kanssa tapahtumat ja jätettiin päälle verkkosivustoa ystävä apua. Viime aikoina aina kun otan tietokoneen olen tervehtii työpöydällä virheilmoitus Windows Explorer on ollut joitakin ongelmia ja tarpeita sammuttaa. Vaikka toisinaan, sama virhe tulee näyttöön Internet Explorer aiheuttaa Internet sammuttaa automaattisesti ja aiheuttaa tietokoneen uudelleen. Toivottavasti joku voisi tarjota apua aiheesta. Tässä on minun uusin HiJackThis log: Apua asiasta olisi suuresti arvostaa. ![]() Kiitos, KatieP |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niistä kiinnostaa linkitys hymiöt toisen tunnettu Tech auttaa foorumi, joten miksi ei saada apua siellä?
| |||
| |||
| Siirretty viruksen Spyware & Security foorumilla. |
|
| |||
| |||
| O2 - BHO: (no name) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file) Laita rasti vieressä merkintä ja valitse "fix checked". |
|
| |||
| |||
| Ah, kiitos Axegrinder ![]() Onko olemassa muita toimia minun pitää tehdä? KatieP |
|
| |||
| |||
| Quote:
En välitä auttaa, mutta sinun täytyy sulje pois muuta thread ja kaikki muut olette aloittanut tätä ennen kuin auttaa. Ei ole tunteeton, se on aivan liian hidasta ja useita auttaa viestiketjut pahentaa asioita. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsen apua Hijack Log | mpenney | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 26 syyskuu 2009 18:56 |
| Hijack tämä loki | carpious | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 17 | 28th Jun 2008 02:21 |
| Hijack loki | d0od | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 27. toukokuuta 2008 09:30 |
| Hijack loki | madcows7 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 11 | 29th Feb 2008 20:34 |
| Hijack tämä loki | packofqtips | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 26. Joulukuu 2007 17:57 |
| Thread Tools | |
| |